دالبر؛ افزایش ۶۰ درآمدی درآمد نسبت به سال قبل

البرز دارو یکی از نمادهای دارویی است که وضعیتی نسبتا مناسب در گروه خود دارد، EPS این شرکت ۱۱۲۶ است. Pبه E این نماد ۱۰.۶ بوده که تقریبا برابر با این نسبت در گروه است.

صدای بورس؛ البرز دارو یکی از نمادهای دارویی است که وضعیتی نسبتا مناسب در گروه خود دارد، EPS این شرکت ۱۱۲۶ است. Pبه E این نماد ۱۰.۶ بوده که تقریبا برابر با این نسبت در گروه است. این شرکت Pبه S خوبی هم ساخته و توانسته این نسبت را به ۲.۸۸ برساند.

در این گزارش به صورت کوتاه وضعیت این شرکت را در آذر ماه بررسی می کنیم:

این شرکت سه درآمد فروش داخلی، فروش صادراتی و ارائه خدمات دارد ، اما اعم درآمد آن از فروش داخلی است، سه محصول فروش داخلی این شرکت عبارت است از:

فرآورده های تزریقی، مایعات و جامدات.

اما محصول عمده این شرکت فرآورده های تزریقی بوده که مبلغ فروش آن در آذر ماه به ۷۷ میلیارد تومان رسیده که نسبت به آبان ماه افزایش ۱۶ درصدی دارد، نرخ فروش این محصول در آذر ماه ۱.۱۴۷.۲۰۶ تومان بوده که نسبت به آبان ماه افزایش ۳ درصدی را دارد اما افزایش تعداد تولید خوبی در آذر ماه در این محصول دیده می شود که افزایش ۳۰ درصدی در تولید و افزایش ۱۳ درصدی را در فروش نشان می دهد و نشان از اضافه فروش در ماه های آینده دارد.

کل درآمدهای این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای آذر به ۱۰۱۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به میانگین ۹ ماهه سال قبل افزایش ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

تحلیل تکنیکال
دالبر با سقف تاریخی خود ۵۷ درصدی دارد، و هنوز در روند نزولی قرار دارد و نتوانسته خط روند نزولی ۱۹ ماهه را بشکند.

Chart دالبر, MN1, 2022.01.13 16:53 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

Chart دالبر, MN1, 2022.01.13 16:58 UTC, Mofid Securities Co., MetaTrader 5, Demo

دالبر، با شکستن خط روند نزولی ۱۰ درصد فاصله دارد، RSI و مک دی یک واگرایی مثبت به سمت بالا را نشان می دهد که باید دید تایید می شود یا خیر؟

کد خبر 444878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =