بازدید ربیعی از روند تعمیرات اساسی در « پارس »

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از روند انجام تعمیرات اساسی واحد EB/SM این شرکت از نزدیک بازدید کردند و در جریان چگونگی پیشرفت تعمیرات قرار گرفتند.

جعفر ربیعی، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بازدید از روند تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس، از کارکنان این شرکت به دلیل تلاش در کار و تولید و دستیابی به راندمان مطلوب قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید:

فرمول قیمت سوخت پتروشیمی‌ها باید تغییر کند


در این بازدید، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از کارکنان این شرکت به خاطر تلاش و سخت‌کوشی در کار و تولید و همچنین دستیابی به راندمان مطلوب قدردانی کرد و گفت: تلاش و کوشش دسته‌جمعی کارگران، کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی پارس موجب شده که این شرکت موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آورد و همین تلاش‌ها در شرکت‌های گروه است که امروز خلیج‌فارس در جایگاه ویژه‌ای قرارگرفته است.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پارس، در حاشیه این بازدید و در نشستی صمیمانه مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس، گزارشی کامل از روند فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای تعمیرات اساسی را ارائه داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعمیرات اساسی این شرکت مطابق با برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده انجام و تاکنون باهمت کارکنان و متخصصان این شرکت هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته است.

کد خبر 444346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =