رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا

با رونمایی از سامانه BI به صورت لحظه‌ای مدیران و ناظران هلدینگ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند به تمامی اطلاعات و آمارهای مالی، فروش، تولید، منابع انسانی و مطالبات شرکت‌های تابعه خود دسترسی داشته‌ باشند.

به گزارش صدای بورس، آیین رونمایی از سامانه هوش تجاری شستا Business Intelligence با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران شستا و مدیران عامل هلدینگ‌های تابعه شستا برگزار شد.

علی رستمی در این نشست با بیان اینکه داشبورد مدیریتی BI شستا با ارائه اطلاعات و آمارهای دسته‌بندی‌ شده، استفاده از آمار فروش، تولید، منابع انسانی، مطالبات و حسابداری مالی را فراهم کرده است، افزود: این سامانه دارای داشبوردهای مختلف و شاخص‌های گوناگون است که برای هر شاخص پنجره‌ای طراحی‌شده و جزییات هر شاخص در آن آمده است.

مدیرعامل شستا با تاکید بر به‌روزرسانی اطلاعات توسط هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه گفت: مدیران می‌توانند با پردازش داده‌ها اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورده و به‌موقع در جهت پیشرفت همه بخش‌ها اقدام کنند.

وی افزود: این سامانه نقش یک مشاور امین را در زمان اخذ تصمیمات مدیریتی و استراتژیک ایفا می‌کند و با راه‌اندازی این پروژه، جمع آوری، پردازش اطلاعات و دسترسی به شاخص‌های تصمیم گیری در سطوح مختلف مدیریتی امکان پذیر شد.

رستمی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با توسعه این سامانه شاهد بهره‌وری بالای آمار و صرف انرژی کمتر در اجرای پروژه‌ها باشیم، گفت: با تولید داده‌ها و آمارهای ثبتی استاندارد، باکیفیت، برخط و یکپارچه‌سازی آن‌ها، گام‌های اساسی در راستای سیاست شفاف سازی، اجرای مدیریت بهینه و هوشمند بنگاه‌های اقتصادی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و منطقی برداشته خواهد شد.

شایسته ذکر است هوش تجاری فرآیندی مکانیزه برای تحلیل داده‌ها، ارائه اطلاعات کارآمد و تصمیم ساز برای سازمان‌هاست.

در این راستا از هوش تجاری برای پیاده سازی و منسجم کردن سیستم اطلاعاتی و گزارش گیری با هدف کنترل هزینه‌ها، بهبود و حفظ کیفیت خدمات، تخصیص متناسب منابع انسانی به بخش‌های مختلف، افزایش درآمدزایی، مدیریت هزینه در بنگاه‌های اقتصادی استفاده می‌شود که شستا توانست با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم و با استفاده توان داخلی واحد فناوری خود به این مهم دست یابد.

منبع:شستا رسانه

کد خبر 443830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =