حقیقی ۹۹.۸ درصد پالایشی یکم خریدند / دارا یکم چقدر می‌ارزد

صندوق پالایشی یکم با ۰.۳۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۲ هزار و ۱۲۰ ریال رسید؛ دارایکم هم با ۲.۲۸ درصد افزایش با قیمت ۱۱۱ هزار و ۸۱۰ ریال معاملات خود را به پایان رساند.

به گزارش صدای بورس، امروز صندوق پالایشی یکم با ۰.۳۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۲ هزار و ۱۲۰ ریال رسید؛ دارایکم هم با ۲.۲۸ درصد افزایش با قیمت ۱۱۱ هزار و ۸۱۰ ریال معاملات خود را به پایان رساند.

حجم معالات صندوق پالایش

در پایان دادوستد امروز، حجم معاملات صندوق پالایشی یکم ۴۱ میلیون و ۷۱۴ هزار سهم و ارزش معاملات این صندوق به ۳ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۷۶ هزار ریال رسید.

حقیقی‌های صندوق پالایشی یکم با حجم خرید ۴۱ میلیون و ۲۵۴ هزار سهم، ۹۹.۸ درصد از معاملات را به خود اختصاص دادند. حقوقی ها با ۳۹۰ هزار و سهم، ۰.۹ درصد حجم معاملات را از آن خود کردند.

حقیقی ۹۹.۸ درصد پالایشی یکم خریدند / دارا یکم چقدر می‌ارزد

حجم معالات صندوق واسطه گری مالی یکم

در پایان دادوستد امروز، حجم معاملات صندوق واسطه گری مالی یکم ۱۲ میلیون و ۳۳۸ هزار سهم و ارزش کل معاملات این صندوق به ۱ میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۱۲۹ هزار ریال رسید.

حقیقی های صندوق واسطه گری مالی یکم با حجم خرید ۱۱ میلیون و ۹۹۱ هزار سهم، ۹۷.۲ درصد از معاملات را به خود اختصاص دادند. سهم حقوقی‌ها با خرید بیش از ۳۴۱ هزار سهم، ۲.۷ درصد حجم معاملات این صندوق را از آن خود کردند.

حقیقی ۹۹.۸ درصد پالایشی یکم خریدند / دارا یکم چقدر می‌ارزد

کد خبر 443691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =