بازدید از اقدامات گسترده «چادرملو ‌» در حوزه اقتصاد مقاومتی

رییس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور از اقدامات گسترده شرکت چادرملو  در حوزه اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.

حجه الاسلام نکویی، رییس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور در بازدید یک روزه از فعالیت‌های شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و مشاهده اقدامات گسترده این شرکت در امر تولید و اشتغال و توانمند سازی صاحبان ایده، خلاقیت، نوآوری، و تولید گفت: چادرملو برگ زرینی را در اقتصاد مقاومتی رقم زده است.

در این بازدید که مدیر کل موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز حضور داشت از اقدامات گسترده شرکت چادرملو در حوزه اقتصاد مقاومتی بازدید کردند.

رییس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی ضمن بازدید از طرح های اجرا شده در این زمینه در نشستی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این رابطه گفت:امروز یکی از مهمترین موضوعات، بحث عدم مهارت سرمایه های انسانی کشور است که با اقدامات آموزشی می تواند منجر به تولید اشتغال شود.


بیشتر بخوانید:

خودروهای خیالی در راه بورس‌کالا


حجه الاسلام نکویی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شرکت چادرملو افزود: این مجموعه صنعتی دارای ظرفیتهای بالا و کارنامه ای درخشان در حوزه اشتغال است

وی با تمجید از تلاش های مجری طرح اقتصاد مقاومتی شرکت چادرملو اظهار داشت: امروز چادرملو در عرصه صنعت و معدن و تامین زنجیره فولاد با کارنامه ای شکوفا و درخشان پیشتازی می کند و به پشتوانه دانش فنی داخلی و تلاش نیروهای ساعی این مجموعه خوش درخشیده و برگ زرینی را در حوزه اقتصاد مقاومتی رقم زده است.

در این دیدار مصطفی حسینیان رودسری معاون امور مجلس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی نیز در سخنانی با تاکید بر نقش پژوهش های کاربردی و توجه ویژه به توسعه کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات تصریح کرد: فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید به درستی در جامعه بسط و تفهیم شود و تشخیص فرصت های کارآفرینی مبتنی بر رویکردی منطقه محور دنبال شود.

کد خبر 443464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =