از برترین های مدیریت دانش در «فباهنر» تجلیل شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان مدیریت دانش و نظام پیشنهادها در مس باهنر با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران واحدهای مختلف و نفرات برتر برگزار شد.

ضیائی مدیرعامل مس باهنر در این مراسم، ضمن تبریک روز پژوهش بر اهمیت این امر در تمامی واحدهای شرکت تاکید کرد و گفت: مدیریت دانش و همچنین نظام مشارکت و پیشنهادها در مجموعه های بزرگ صنعتی همچون مس باهنر یکی از جلوه‌های مهم کار پژوهشی است.

وی ارایه مطالب و دانسته های علمی و فنی بصورت مدون و مکتوب را موجب پیشبرد فعالیت‌ها و بالابردن بهره وری و بهبود کارایی سازمان دانست و با اشاره به چندین نمونه عینی از اثرات مدیریت دانش و نظام پیشنهادها از تمامی سطوح شرکت درخواست کرد در ارایه ایده و راهکارهای کاربردی و خلاقانه در جهت پیشبرد اهداف مس باهنر با جدیت تمام وارد صحنه شوند.

نائب رئیس هیئت مدیره مس باهنر نقش واحد آموزش در سازمان و اشتراک گذاری مطالب را در مدیریت دانش مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر مستندسازی خوب شکل بگیرد اما راه های اشتراک گذاری و عرضه مطالب و تجربیات بصورت درست طراحی نشود، نتیجه‌ چندانی حاصل نخواهد شد .

مدیرعامل مس باهنر وجود سیستم نظام پیشنهاد ها در مجموعه های صنعتی را با اهمیت دانست و تاکید کرد: هرچه فاصله‌ بین طراحان پیشنهاد و مجریان آن کمتر باشد و همدلی و همسویی بیشتری بین آنها وجود داشته باشد نتیجه بهتری از اجرای طرح صورت می پذیرد و اثرات خوب آن سازمان مربوطه را منتفع می کند.


بیشتر بخوانید:

پیش بینی صعود و نزول « فباهنر »


مقصودی معاون تکنولوژی و توسعه مس باهنر نیز در این مراسم ضمن تشکر از حمایتهای قاطع و ارزشمند مدیریت از کمیته‌های مدیریت دانش و نظام پیشنهادها در این مجموعه از تمامی کارکنانی که در این موضوعات همکاری دارند؛ قدردانی کرد و افزود: این همکاران در کنار وظایف معمول خود به دو مقوله مدیریت دانش و نظام پیشنهادها اهمیت داده و مطالب و تجربیات خود را مستندسازی می‌کنند یا در قالب پیشنهاد ارایه می دهند تا در جهت اعتلای مس باهنر گام برداشته و اینده ای بهتر را برای این مجموعه عظیم صنعتی رقم بزنند .

رئیس کمیته مدیریت دانش مس باهنر در ادامه بیان داشت : از دیرباز این اقدام بصورت نیمه متمرکز در مس باهنر انجام می شده و امروز فرصتی در اختیار کارکنان قرار گرفته تا هرچه فعالتر در این خصوص فعال شوند. وی افزود: اکنون ما نیز مسئولیت داریم این کار را برای نسل بعد انجام دهیم ونتایج تجربیات مهم خود را در اختیار آنها بگذاریم

عضو هیئت مدیره مس باهنر با اشاره به اینکه مستندسازی دانش و تجربیات افراد باعث می شود نگاه بهتری به آینده داشته باشیم و افق دیدمان را از حال به آینده گسترش دهیم، افزود: همه اعضا کمیته مدیریت دانش و نظام پیشنهادها با مجهز شدن به سه خصوصیت دلسوزی، فراگیری دانش و خلاقیت باید تلاش کنند روز به روز بر رونق فعالیتهای مجموعه بیافزایند.

حسینی دبیر نظام پیشنهادها نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت نظام پیشنهادها در مجموعه مس باهنر پرداخت و فرهنگ‌سازی در این خصوص را مهمترین مسولیت این کمیته در ادامه فعالیت خود دانست.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر، در پایان این مراسم به ۳۰ نفر از نفرات برتر در حوزه‌ مدیریت دانش و نظام پیشنهادها لوح تقدیر، تندیس و هدیه ای به رسم یادبود اهدا و از ۶۰ نفر که با نظام پیشنهادها همکاری داشته و طرح ارایه داده اند با اهدا لوح، تقدیر شد .

کد خبر 443126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =