۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
پذیره نویسی صندوق طلای زرین

قربانی مدیرعامل شرکت سبدگردان آگاه: صندوق زرین مختص طلا و سکه طلا است و ابزار جدیدی محسوب می‌شود. این صندوق یک سرمایه گذاری امن به حساب آمده و ریسک سرمایه گذار مدیریت درستی دارد.

صدای بورس - زهرا مالمیر؛ قربانی مدیرعامل شرکت سبدگردان آگاه در نشست خبری پذیره نویسی طلای زرین که با حضور اصحاب رسانه صورت گرفت، عنوان کرد: این پذیره نویسی از شنبه ۲۷ آذر تا یکم دی ماه به مدت ۵ روز کاری صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: صندوق زرین مختص طلا و سکه طلا است و ابزار جدیدی محسوب میشود. این صندوق یک سرمایه گذاری امن به حساب آمده و ریسک سرمایه گذار مدیریت درستی دارد.

قربانی افزود: صندوق آگاه با فاصله پرطرفدار ترین صندوق در حال حاضر بازار است.طلا ماهیت سرمایه گذاری دراز مدت دارد.

وی گفت: صندوق طلا سرمایه گذاری امن بوده و الزاما سود ثابتی ندارد اما از نظر ابعاد ریسک معادل صندوق های سهامی نیست. صندوق طلا ابزاری قابل دسترس است که هر زمان اراده کنید میتوانید آن را نقد کنید.

قاسم آزاد مدیر این صندوق نیز در این نشست، در خصوص تفاوت صندوق ها گفت: هر کدام از صندوق ها بر اساس ماهیت و استراتژیک متفاوت است.

سازمان ها باید ۷۰ درصد از دارایی خود را در گواهی سپرده سکه سرمایه گذاری کنند.


  • بیشتر بخوانید:

طلای جهانی دوباره قدرتمند شد / آیا انس می تواند به ۱۸۴۷ دلار برسد؟


قربانی بیان کرد: افرادی که مستقیم سرمایه گذاری می‌کنند دو نوع هستند، یکی افرادی که نیازمند سرمایه گذاری امن هستند و دیگری افرادی که میخواهند ترکیب دارایی خود را متوازن کرده وجنس ریسک ها را بهم نزدیک کنند. طلا یکی از بهترین گرینه های پیش روی آنان است.

سرمایه گذاران غیر مستقیم نیز میتوانند به راحتی ابزارهایی را انتخاب کرده و از طریق نهادهای مختلف وارد شده وپول خود را در اختیار افراد حرفه ای بگذارند، طلا یکی از ابزار سرمایه گذاری حرفه ای ما است.

قربانی گفت: پذیره نویسی از ۲۷ آذر تا یکم دی ماه است و در این دوره مخاطبین سرمایه گذاری می توانند از طریقِ داشتن کد بورسی و از طریق سامانه ها و از طریق سامانه کارگزاری اگاه سرمایه گذاری کنند.سامانه های دیگر محدودیت ۵۰۰ هزار تومان دارد اما سامانه آگاه محدودیتی ندارد.

افرادی که میخواهند حضوری سرمایه گذاری کنند نیز می‌توانند به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کد خبر 443078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =