تکمیل زنجیره سرمایش صادراتی-داخلی پگاه در مرکز ایران

سردخانه زیر صفر ۵ هزار تنی در مساحتی به وسعت ٣١ هزار متربع، توسط شرکت پگاه لرستان، خریداری شد تا گام دیگری در توسعه صادارت و فروش داخلی محصولات پگاه برداشته شود.

به گزارش صدای بورس، حشمت ا... بهرامی مدیرعامل پگاه لرستان با اعلام این خبر افزود: در راستای توسعه تولیدات پگاه و فروش و صادارت، نیاز به سردخانه زیرصفر بزرگتری بود که با تکمیل زنجیره سرما موضوع صادرات محصولات پگاه تسهیل شود.

وی تاکید کرد: با وجود این سردخانه، شرکت پگاه لرستان پتانسیل مناسبی برای تولید محصولات لبنی و غیر لبنی پیدا کرد که نیاز به انجماد و سرد خانه زیر صفر داشتند.

او با اشاره به اهمیت این رخداد در توسعه جایگاه پگاه افزود: با وجود این امکان تازه، علاوه بر توسعه محصولات داخلی و صادراتی، امکان توزیع محصولات تازه‌تر به مرکز و جنوب کشور فراهم شده است تا رضایت مصرف کنندگان محصولات برند ملی پگاه ارتقا یابد.

بهرامی تصریح کرد: این سردخانه دارای فضای ذخیره سازی ۲ هزار و۷۰۰ تنی است که از این حجم ۱۱۰۰ تن به سردخانه زیر صفر و ۱۶۰۰ تن به سردخانه بالای صفر، اختصاص دارد.

مدیرعامل پگاه لرستان با اشاره به اینکه هزینه خرید این سردخانه از محل أخذ وام و فروش ملک تجاری تهیه و پرداخت شده، خاطرنشان کرد: خرید سردخانه ضمن افزایش مساحت شرکت به بیش از ۱۰۷ هزار متر مربع، این شرکت را از بن‌بست فرودگاه، رودخانه، ماسه شویی و سردخانه خارج کرد و اکنون پگاه لرستان در مجاورت جاده قرار دارد.

وی ادامه داد: هفت باب ساختمان مسکونی، انبار، یک باب ساختمان اداری مجهز و کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز سردخانه و یک باسکول ۶۰ تنی از دیگر امکانات این سردخانه است که ظرفیت‌های توسعه‌ای بیشتری را ایجاد کرده است.

کد خبر 442792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =