ماست و پنیر ارزان شد

عربشاهی گفت: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد.

به گزارش صدای بورس، علیرضا جاوید عربشاهی معاون تعاون روستایی با اشاره به توزیع هوشمند لبنیات تنظیم بازاری گفت: در حال حاضر خرید اینترنتی ماست و پنیر در روی سامانه بارگذاری شده است و پنیر ۴۰۰ گرمی تنظیم بازاری با ۸ درصد تخفیف ۲۷ هزار ۵۰۰ و ماست پرچرب ۲ کیلویی با ۲۶ درصد تخفیف ۲۸ و ۵۰۰ در سایت بارگذاری به فروش می رسد.

وی ادامه داد: با دستور شورای تنظیم بازار قرار شده ۲۵ قلم به تدریج در استان‌های مختلف داشته باشیم، از ۱۱ آبان فراخوان پلتفرم‌ها در سایت‌های فروش اینترنتی انجام شد و در روزهای گذشته فروش مرغ و تخم آغاز شده و همچنین از ابتدای آذرماه ۳ قلم کالای اساسی مانند روغن، برنج و شکر اضافه شده است و از امروز هم بحث لبنیات را آغاز کرده ایم.

معاون تعاون روستایی اضافه کرد: در واقع هدف ما از این شیوه فروش این است که اقلام اساسی بدون واسطه به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و همچنین تا آن‌ها بدون ایستادن در صف‌های طولانی نیازهای خود را تأمین کنند.

به گفته عربشاهی میزان سفارش در این سامانه مشخص است و اگر سفارشی بالای ۱۰۰ کیلو باشد ثبت نخواهد نشد و سفارش ارسال نمی‌شود. این اقلام در کمتر از ۲۴ ساعت و بدون دریافت هزینه درب منزل تحویل داده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


به گزارش خبرنگاران جوان، مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: این کار برای نخستین بار در کشور در حال انجام است و سعی می کنیم تنوع محصولات را هم به تدریج افزایش دهیم و همچنین این کار در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج و یزد در حال انجام است

عربشاهی تصریح کرد: امروز با دو پلتفرم جدید برای عرضه اقلام اساسی به صورت اینترنتی قرارداد انعقاد خواهد شد. این پلتفرم ها برای عرضه کالا در استان‌های سیستان و بلوچستان، همدان و مشهد امکان عرضه کالا خواهند داشت. باید بتوانیم با گسترش این شیوه توزیع ترافیک عرضه در شب عید و شب یلدا را هم مدیریت کنیم.

کد خبر 442718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =