پتروشیمی ها کمک کار دولت باشند

نمایندگان مجلس از وزیر کار خواستند دستور فروش اموال در اختیار شرکت های پتروشیمی تابعه سازمان تامین اجتماعی و شستا را صادر کند .

به گزارش صدای بورس، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جلسه بررسی مشکلات حوزه وزارت کار گفت: این نشست با حضور حجت‌الله عبدالملکی ، معاونان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی با هدف بررسی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، تعاونی‌ها، شستا، مطالبات سازمان تامین اجتماعی و نحوه تامین آنها و ... برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان مطالبات، پیشنهادات و مشکلات حوزه وزارت کار را در حوزه های انتخابیه مطرح و عبدالملکی به سوالات آنها پاسخ داد.یکی از اظهارات نمایندگان این بود که وزرات کار از ثروتمندترین وزارتخانه‌ها بوده و با وجود درآمدهای بسیار باید یکی از وزارتخانه‌های کلیدی در دولت باشد. بنابراین انتظار می‌رود به قول‌ها و وعده‌ها برای پرداخت تمام بدهی‌های سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری عمل کند.


بیشتر بخوانید:

به گزارش خانه ملت، حاجی‌ بابایی تصریح کرد: نمایندگان از عبدالملکی خواستند ، قبل از پایان سال با فروش اموال تحت اختیار پتروشیمی ها ، کمک کار دولت باشد و در خصوص پرداخت حقوق کارگران و افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی عدالت را رعایت کند.

کد خبر 442639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =