تجلیل از کارمندان نمونه بیمه ایران

بیست ‌و هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با تجلیل از کارمندان نمونه صنعت بیمه و پنج تن از کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش صدای بورس، بیست‌وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه که روز شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ به صورت حضوری(مدعوین ) و مجازی گشایش یافت تاعصر روز یکشنبه ۱۴ آذر به میزبانی دانشگاه الزهرا ادامه خواهد داشت.

در مراسم افتتاحیه این همایش که با سخنرانی محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهوری، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، غلامرضا سلیمانی امیری، رییس کل بیمه مرکزی ایران و دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و با حضور سید مجید بختیاری مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره بیمه ایران و مدیران بلند پایه و کارشناسان صنعت بیمه برگزار شد، طی آیینی، با اهدای لوح تقدیر از آقایان جبار رستمی مدیر شعبه بهشهر بیمه ایران، حسین ولایی رئیس اداره حقوقی و دعوی بیمه ایران، علیرضا کسرائیان رئیس اداره بیمه‌های زندگی مدیریت اشخاص و مهدی مشایخ و خانم مهنوش اصغرزاده از همکاران نمونه و ساعی شرکت سهامی بیمه ایران تجلیل به عمل آمد.


بیشتر بخوانید:

اوراق بیمه‌ای به زودی در بازار سرمایه قابل معامله می‌شود


بر پایه این گزارش، مراسم بزرگداشت روز ملی بیمه صبح ۱۳ آذر در سالن همایش‌های دانشگاه الزهرا(س) برگزار و در ادامه این مراسم و در بعدازظهر سیزدهم آذر تعدادی از پنل‌های منتخب ارائه شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، در ادامه برنامه‌های همایش در ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ نیز برخی پنل‌های منتخب و سخنرانی‌های تخصصی ارائه خواهد شد. همچنین در حاشیه بیست‌وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه نمایشگاه صنعت بیمه در حال برگزاری است.

کد خبر 442467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =