سودسازی ۲۰۰ میلیارد تومانی «ایران یاسا»

مدیرعامل ایران یاسا گفت: شرکت ایران یاسا در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد سود را کسب کرده که در گذشته این میزان سود سابقه نداشته است.

به گزارش صدای بورس؛ ارسلان امتعلی مدیرعامل شرکت ایران یاسا تایر و رابر، گزارشی از وضعیت فعلی این شرکت را به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صباانرژی ارائه کرد.

مدیرعامل ایران یاسا در این نشست با بیان اینکه بنده تمرکز زیادی بر تحقیق و پژوهش در تولید داشته و مهمترین عامل پیشرفت یک پروژه را تمرکز بر تحقیق و پژوهش یا همان R&D دانست و افزود: بازاریابی، تولیدات شرکت ایران یاسا با همین روش بسیار بهتر از گذشته شده است.

امتعلی افزود: اکنون شرکت ایران یاسا در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد سود را کسب کرده که در گذشته این میزان سود سابقه نداشته است.

محسن بازارنوی، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی هم گفت: مهندس امتعلی یکی از مدیران عامل موفق گروه وصندوق بوده و تحول در دوران مدیریت ایشان مشهود است و امیداوریم روند سودآوری «ایران یاسا» تداوم داشته باشد.

بازارنوی در ادامه بر گسترش بازاریابی در شرکت ایران یاسا تاکید کرده و افزود: ایران یاسا باید قطب اصلی تولید لاستیک کشور باشد و در این راه هرگونه همکاری را با مدیران «ایران یاسا» به ویژه مهندس امتعلی خواهیم داشت.

کد خبر 442292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =