عرصه کامیونت جدید گروه بهمن به بازار / تلاش برای رفع فرسودگی ناوگان حمل و نقل

مدیرعامل گروه بهمن گفت: امروز کامیونت ۶ و ۷ تن فورس به بازار ارائه می شود.

به گزارش صدای بورس، مراسم ورود به بازار محصول فورس گروه بهمن در هتل المپیک برگزار شد.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن بیان کرد: بارقه امید به پشتوانه حمایت سهامداران است. محصول جدید بهمن موتور حاصل زحمات افراد زیادی است. کسانی که امروز شاید حضور نداشته باشند اما در سنگر دیگر در حال ساخت تولید جدیدی هستند.
وی با بیان اینکه به دنبال رویکرد ممتازگرایانه هستیم، گفت: آنچه در گروه بهمن اصل است، ایجاد تمایز با ایجاد تولیدات با کیفیت است.
وی گفت: همواره بیش از ۶۰ درصد بازار این محصولات دست ما بوده است. در زمینه کامیونت محصول متفاوتی ارائه می دهیم و در تمام لایه ها رو به پیشرفت هستیم.

وی بیان کرد: امروز کامیونت ۶ و ۷ تن فورس به بازار ارائه می شود و به زودی محصولات دیگری به بازار ارائه می دهیم؛ به سمتی حرکت خواهیم کرد که با ارائه محصولات با کیفیت، سیستم حمل و نقل کشور را توسعه دهیم. سیستم حمل و نقل سیستمی امنیتی است. چرا که محصولات غذایی و ...را جابجا می کند. این سیستم اکنون دچار فرسودگی است، در گروه بهمن برای رفع فرسودگی این ناوگان تلاش می کنیم.

علیمرادلو گفت: به دنبال این هستیم که محصولات جدیدی در حوزه حمل و نقل عمومی به بازار ارائه کنیم. واحد جدیدی با نام خوشنودی مشتریان برای افزایش رضایتمندی مشتریان ایجاد کرده ایم. وی در ارتباط با پروژه های توسعه ای گفت: ۱۸ پروژه توسعه ای در دست داریم و همواره به دنبال ارتقای کیفیت محصولات خود هستیم.

کیفیت کامیونت ها

حسین خضری، مدیرعامل شرکت بهمن دیزل ضمن ارائه گزارشی از روند تولید شرکت بهمن موتور گفت: ۲ محصول یکی کامیونت شیلر که در حال حاضر در بازار عرضه شده و دوم کامیونت ایسوز را تولید می کنیم که امروز به بازار عرضه می شود. وی افزود: تولید یخچالی و آتش نشانی از جمله کاربری های محصولات این شرکت است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارد. جعبه دنده ای که در محصولات بهمن دیزل استفاده می شود نسبت به سایر شرکت ها از کیفیت بالاتری برخوردار است.

خضری گفت: تا کنون ۸۰ دستگاه  کامیونت فورس تولید شده که تا پایان ۱۵ آذر به هر نماینده یک دستگاه تخصیص داده می‌شود. وی افزود: قیمت هر کامیونت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان است که برای عرضه اول با قیمت ۹۴۹ میلیون تومان روانه بازار می‌شود. خضری گفت:  تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۰۰ دستگاه کامیونت فورس تولید و قبل از سال تحویل به بازار عرضه خواهد شد..
وی افزود: تا ۵۰  هزار کیلومتر تمام سرویس‌های مصرفی  این خودرو تا یک سال رایگان عرضه خواهد بود. این خودرو ظرفیت بالایی دارد و برای مشتریان فرصت خوبی است.

افزایش قدرت ملی را باید با تولید دنبال کنیم

سید رضا تقوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش قدرت ملی را یاید با تولید دنبال کنیم. شخصیت انسانی در پناه تولید است که حفظ می شود. تولید نتیجه اعتماد به نفس است هر گاه به این اعتماد یه نفس ملی رسیدیم توانستیم در تولید پیشرفت کنیم. نماینده مردم تهران با بیان اینکه تولید عزت و استقلال می آورد، گفت: ملتی که برای تولید به دست دیگران نگاه می کند رستگار نمی شود و تو سری خور می شود.

تقوی گفت: خودرو جزء سبد نیازمندی های مردم است و چرخ زندگی بسیاری از مردم را می چرخاند. مجلس شورای اسلامی با تفکر تولید شکل گرفته است. مقام تولید کننده ارزش بسیار بالایی در اسلام دارد به شکلی که پیامبر اسلام خم شد و دست یک کارگر را بوسید. وی با بیان اینکه ژاپن به واسطه تولیدات خود قدرت دارد، بیان کرد: زنده کردن منابع تولید زمانی رخ می دهد که تولید به حرکت در آید.

کد خبر 442222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =