سرمایه گذاران نگران نباشند/ خطری بورس را تهدید نمی کند

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازارسرمایه از دید کوتاه‌مدت به دید میان‌مدت و بلندمدت تغییر دیدگاه داده است و سرمایه‌گذارها باید در تحلیل‌های خود به این نکته توجه کنند.

صدای بورس - مژده ابراهیمی، "پارس" و "شفن" از نمادهای مورد توجه در صنعت محصولات شیمیایی به شمار می روند که می توان انتظار رشد قیمت را برای هر دو نماد داشت و در مجموع این نمادها با توجه به اخباری که وجود دارد؛ می توانند روند متعادلی را دنبال کنند.

الناز جمالی، مدیر مشاورسرمایه گذاری پاداش سرمایه در گفت و گو با صدای بورس گفت: ابهاماتی در حوزه کلان سیاسی، بخصوص در رابطه با مذاکرات وین به وجود آمده که احتمال یک فشار نسبی برای نرخ ارز وجود دارد. همچنین نوسانات قیمت و افت تقاضا حاکم شده در این روزهای اخیر نشات گرفته از این موضوع است


بیشتر بخوانید:


مدیر مشاورسرمایه گذاری پاداش سرمایه عنوان کرد: خطر جدی بازار را تهدید نمی‌کند؛ هرچند که روند سنگین تورمی افزایشی هم در انتظار بازاربورس نیست، اما نکته ای که سهامداران در دوره زمانی در بازارسرمایه باید به آن توجه کنند، تغییر دید سرمایه گذاری آنهاست.

جمالی تصریح کرد: بازارسرمایه از دید کوتاه‌مدت به دید میان‌مدت و بلندمدت تغییر دیدگاه داده است و سرمایه‌گذارها باید در تحلیل‌های خود به این نکته توجه کنند. همچنین با توجه به وضعیت امروز، به نظر می‌رسد بازار نسبتا معقول باشد.

به گفته وی شنیده‌ای در بازار سرمایه به گوش می رسید؛ مبنی بر افزایش نرخ 10 درصدی خودرو که تا روز چهارشنبه اعلام خواهد شد و روند این گروه متاثر از این خبر در مدار مثبت و متعادل قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه ظهار داشت: پارس و شفن از نمادهای مورد توجه در صنعت محصولات شیمیایی به شمار می روند که می توان انتظار رشد قیمت را برای هر دو نماد داشت. در مجموع نمادها با توجه به اخباری که دارند می توانند روند متعادلی را دنبال کنند.

کد خبر 442221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =