شیرین کامی سرمایه گذاران در آینده نزدیک / وعده و وعید یا نوید روزهای خوب؟!

بعد از انتشار افسار گسیخته اوراق توسط دولت مجموع نقدینگی جذب شده منفی بوده و ترس از انتشار مجدد اوراق در بازه زمانی کوتاه مدت و فشار ناشی از آن روی قیمت تمامی سهم‌ها، برخی از سرمایه‌گذاران را کمی نگران کرده است.

مژده ابراهیمیصدای بورس؛ به نظر می‌رسد باتوجه به وعده ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، روزهای منفی در بازار به زودی جای خود را به روزهای مثبت بسپارد و کام سرمایه‌گذاران را اندکی شیرین کند.

محمدامین فرجادفر، مدیرمالی شرکت سبدگردان فراز در گفت و گو با صدای بورس گفت: باتوجه به محرکی قوی به نام شستا و خبر احتمال افزایش سرمایه آن، شاخص توانست اندکی روزهای قرمز خود را به رنگ سبز تبدیل کند، اما بی‌شک عوامل دیگری نیز در این روند تاثیرگذار بوده که شامل ارزنده بودن قیمت سهام و نسبت p/e آنهاست.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: حذف تدریجی ارز ۴،۲۰۰ تومانی نیز می‌تواند به بهبود سودآوری بعضی از شرکت‌ها کمک شایانی کند، ولی بی شک ابهامات موجود در رابطه با لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و نحوه تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد که دولت وعده‌ی آن را داده و همچنین نتیجه مذاکرات برجام و ذکر این مطلب که بعد از انتشار افسار گسیخته اوراق توسط دولت مجموع نقدینگی جذب شده منفی بوده و ترس از انتشار مجدد اوراق در بازه زمانی کوتاه مدت و فشار ناشی از آن روی قیمت تمامی سهم‌ها، برخی از سرمایه‌گذاران را کمی نگران کرده است.

مدیرمالی شرکت سبدگردان فراز بیان کرد: به نظر می‌رسد باتوجه به وعده ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، روزهای منفی در بازار به زودی جای خود را به روزهای مثبت بسپارد و کام سرمایه‌گذاران را اندکی شیرین کند.

کد خبر 441898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =