‎بازدید مدیرعامل «هرمز» از واحد آهک و ریخته گری

مدیرعامل فولاد هرمزگان از واحد های آهک و ریخته گری شرکت فولاد هرمزگان بازدید و با کارکنان این واحدها  دیدار کرد.

عطالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در جمع کارکنان واحد آهک اظهار داشت : با توجه به رکوردی که در تولید این واحد رخ داده امشب آمدم تا همزمان با آغاز هفته بسیج حضورا ازتلاش های شما تشکر و خسته نباشید عرض کنم. وی گفت : این شما کارکنان عزیز هستید که همانند یک بسیجی تلاش می کنید تا چرخ تولید این مرز و بوم به حرکت خود ادامه دهد. نماینده کارگران حاضر در سایت در پاسخ به حضور مدیر عامل در جمع آنان گفت : حضور شما در سایت آهک باعث قوت قلب ما می باشد وی از تلاش های معروفخانی در حمایت از کارکنان قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید:


معروفخانی در ادامه بازدید شبانه خود به واحد ریخته گری رفت تا با کارکنان شیفت شب این واحد نیز دیدار کند وی در این دیدار صمیمی برای کارگرانی که در عرصه تولید شبانه روز در حال جهاد اقتصادی می باشند آرزوی سلامتی کرد و گفت موفقیت ما در عرصه تولید همراه با این روحیه بسیجی وار شما کارگران عزیز به دست خواهد آمد.

‎به گزارش شرکت فولاد هرمزگان، وی با بیان اینکه خدمت به مردم از منظر پیامبر اکرم (ص) عبادت است اظهار داشت بر عهدی که با شما و خدای خود بسته ام صادق هستم و امیدوارم بتوانیم در همه حوزه ها از شما حمایت و برای شما قدم هایی برداریم.

کد خبر 441859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =