قاسمی: ایران به کارگاه ساخت مسکن تبدیل می شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور مهیا شده است.

به گزارش صدای بورس، جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور در حالی به پایان رسید که قاسمی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث مسکن برای قشر محروم و آسیب دیده کشور، گفت: به منظور تحقق برنامه احداث مسکن تصمیم داریم در فاز نخست، ۲ میلیون واحد مسکونی را در کشور آغاز کنیم و ۲ میلیون بعدی را نیز برای احداث در دست برنامه‌ریزی داریم.

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: با وجود حدود ۵۰ روز از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن توسط رئیس‌جمهور با همکاری مناسب و جهادی همکاران وزارت راه و شهرسازی، احداث ۷۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، قاسمی افزود: اراضی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور مهیا شده است.


بیشتر بخوانید:


وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تاکید داریم، اولا تا پایان سال اراضی باقیمانده ۴ میلیون واحد مسکونی مشخص شود که حتما این کار انجام خواهد شد. همچنین، در مرحله بعدی احداث ۲ میلیون واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شود.

قاسمی با تاکید بر اینکه سهم استان‌ها و شهرستان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین و به استانداران و فرمانداران سراسر کشور ابلاغ شده است، توضیح داد: با تفاهماتی که امروز در دومین جلسه شورای‌عالی مسکن امضا شد و با توافقاتی که پیش‌تر با بخش خصوصی داشتیم، به زودی ایران به کارگاه بزرگ ساخت مسکن تبدیل خواهد شد.

کد خبر 441576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =