لحظه به لحظه با بازار ۲۳ آبان ۱۴۰۰

بازار با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت آغاز به کار کرده است.

به گزارش صدای بورس، برای تحلیل وضعیت آتی بازار سهام باید به متغیرهای مثبت و منفی که بورس‌بازان با آن روبه‌رو خواهند شد، اشاره کرد. شاید یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که فعالان بازار همواره دنبال می‌کنند نرخ دلار است. قیمت دلار طی هفته گذشته مجددا صعودی و وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد و روز گذشته نیز از سقف ثبت‌شده در سال‌جاری عبور کرد.


۱۲:۳۰

رشد سه هزار و ۳۰۰واحدی شاخص کل ( ۰.۲۳درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۲هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۲۷درصد رشد کرد.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان رسید. نمادهای فخوز، نوری و کگل بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.‎

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۲۸۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۹درصد یعنی ۸۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «فرآورده‌های نفتی» و «محصولات غذایی و آشامیدنی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه گذاری‌ها» و «خودرو و ساخت قطعات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد غکورش، شپنا و بپاس لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به وصنعت، فخوز و نوری معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت صنعت غذایی کورش معادل ۲۳میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت با برتری ۳۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۹نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۹۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۴۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۰۹

لاستیک و پلاستیکی ها امروز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند.در این میان#پدرخش، #پکرمان، #پلوله، #پلاسک و #پسهند مثبت و متعادل معامله می شوند.#پلاست نیز تک نماد پر تقاضا گروه است.


۱۲:۰۸

دارویی ها با فشار فروش افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان #دیران، #دتولید، #دسانکو، #پخش، #دروز، #درازک و #دامین با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.


۱۲:۰۵

غذایی ها امروز با گرایش مثبت،نوسان قیمت را تجربه می کنند.#غگل، #غپینو، #تبرک، #غالبر، #غدیس و #غمینو با گرایش مثبت و متعادل اند.#غسالم، #غزر، #غشان، #غکورش، #غگیلا، #غشهداب و #غالبر منفی و متعادل داد و ستد می شوند.#غدام، #غصینو، #غویتا و #غاذر نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۲:۰۰

 سهم شستا با افت ۳ درصدی با قیمت ۱۱۴۰ تومان حجم معامله ۸۴ میلیونی را پشت سر گذاشته است ؛ #وغدیر و #وبانک نیز با افت حدود ۱ درصدی معامله می‌شوند و #ونیکی در نزدیکی مثبت ۱ درصد قرار گرفته است. 


۱۱:۳۴

بیمه ای ها با گرایش مثبت و متعادل داد و ستد می شوند. در میان #ودی، #البرز، #آسیا، #وسین و #بنو منفی و متعادل معامله می شوند.#کوثر، #بساما و #میهن نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۱:۰۰

صف خرید #خبهمن عرضه شد.


۱۰:۱۹

بانکی ها امروز در نبود #دی معاملاتی کم رمق با گرایش مثبت تجربه می کنند.#وبملت، #وتجارت، #وبصادر، #وپارس، #سامان، #سمایه، #وپاسار مثبت و متعادل اند.#ونوین، #وشهر، #وپست، #وسینا و #وملل نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار منفی داد و ستد می شوند.


۱۰:۱۵

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۴۴۶,۰۱۸     

۶۷۷۴.۵۲ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۷,۷۸۳,۵۵۱ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۳۰,۷۶۶ میلیارد ریال

حجم معاملات ۳.۴۹۳ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فخوز ۹۹۰ واحد مثبت

نوری ۷۶۵ واحد مثبت

کگل ۵۵۰ واحد مثبت

فارس ۴۳۰ واحد منفی

شبندر ۴۰۳ واحد مثبت

فملی ۳۰۰ واحد مثبت

فولاد ۲۹۳ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات :

خبهمن ۴۸۶ میلیون سهم

خگستر ۱۷۴ میلیون سهم

وسکرمان ۱۳۹ میلیون سهم

وبملت ۷۴ میلیون سهم

کرمان ۶۴ میلیون سهم


۱۰:۰۰

شیمیایی ها با گرایش مثبت نوسان قیمت را تجربه می کنند.#نوری، #پترول، #شاراک، #آریا، #زاگرس، #شگویا، #بوعلی، #شپدیس و #تاپیکو مثبت و متعادل اند. در این میان #فارس، #شپلی، #شبصیر، #شیران، #شلعاب و #شکلر منفی و متعادل داد و ستد می شوند.#شفن و #شلرد نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۹:۵۳

فلزات اساسی با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت داد و ستد می شوند.#فولاد، #فملی، #ذوب، #فسبزوار، #فاسمین، #فروی و #فجر مثبت و متعادل اند.#فجهان، #فزرین، #فلوله، #زنگان، #هرمز نیز با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.#فنورد و #فخوز نماد های پر تقاضای گروه اند.


۹:۴۵

خودرویی ها در غیاب #خودرو، #خساپا و #خپارس با برتری خریداران افزایش قیمت را تجربه می کنند.اخبار نوسانی در رابطه با قیمت های جدید خودروسازان وضعیت کنونی را به دنبال داشته است.#خبهمن، #خزامیا، #خزر، #خمهر و #خمحرکه مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.#خگستر، #ختور، #ورنا، #ختوقا، #خاذین و #خمحور نیز نماد های پر تقاضای گروه اند.


۹:۴۰

سهم شبندر با قیمت ۶۹۳ تومان با افزایش بیش از ۱.۵ درصد حجم معاملات ۳۰ میلیونی را ثبت کرده و #شپنا در مثبت ۱ درصد با قیمت ۱۱۷۲ تومان دادوستد ۱۴ میلیون سهم را ثبت کرده است.


۹:۱۴

امروز نبض مثبت در نفتی ها محسوس است.#شپنا، #شبندر، #شتران، #شسپا، #شاوان، #شبریز، #شنفت، #شپاس و #شراز با گرایش مثبت،متعادل اند. در این میان #ونفت و #شرانل نیز با گرایش منفی و متعادل معامله می شوند.#شزنگ نیز تک نماد مورد توجه گروه است.


۹:۱۰

شاخص کل با رشد بیش از هزار واحدی همراه شده است ؛ #فخوز #شبندر #فولاد #خبهمن #فملی #نوری در صدر شاخص‌سازان قرار دارند.


۹:۰۵

بازار با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت آغاز به کار کرده است.


۸:۴۸

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#شفن

#پردیس

#لسرما

🔹بیشترین عرضه بورس

#دپارسح

#وسخوز

#خگستر

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#ثالوند

#کوثر

#سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#غگز

#فرابورس


کد خبر 441358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =