گره کور بازار با قیمت های دستوری/ پیش بینی بازار فردا ۲۳ آبان ۱۴۰۰

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار همچنان در تلاطم به سر خواهد برد مگر اینکه قیمت های دستوری برداشته شود.

مژده ابراهیمی – صدای بورس؛ بازار امروز درحالی به کار خود پایان داد که شاخص کل هم چنان در محدوده حمایتی یک میلیون و ۴۴۰ واحد باقی مانده و تلاشی برای حرکت صعودی در آن امروز دیده نشد.

هادی نصیری، مدیر آموزش کارگزاری تدبیرگران فردا ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با صدای بورس گفت: در صورتی که شاخص حرکت صعودی را بخواهد آغاز کند محدوده مقاومتی بعدی حوالی یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد است و در صورت از دست دادن این محدوده تا یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد می‌تواند ریزش داشته باشد.
این فعال بازار سرمایه بیان کرد: حمایت معتبر شاخص هم وزن نیز حوالی ۳۸۵هزار واحد است که محدوده بسیار معتبری است و در صورت از دست دادن این محدوده، حمایت بعدی حوالی ۳۷۰ هزار واحد خواهد بود. همچنین درصورت صعود، مقاومت بعدی۳۹۶هزار واحد است.


بیشتر بخوانید:


مدیر آموزش کارگزاری تدبیرگران فردا عنوان کرد: باتوجه به اخباری که در پایان هفته شاهد آن بودیم و از لغو افزایش قیمت خودرو توسط رییس جمهور تا نرخ دستوری ۲۵ کالای اساسی و در مجمع مارگارین از به تعویق افتادن برداشته شدن ارز۴۲۰۰ تومانی تا سال آینده و شنیده شدن از سرگیری انتشار اوراق مرابحه توسط دولت در هفته جاری، بازار همچنان در تلاطم به سر خواهد برد و اتفاق خاصی را در بازار شاهد نخواهیم بود؛ مگر اینکه قیمت های دستوری برداشته شود و در گروه خودرو هم شرایط خاصی رخ دهد و یا شاهد ورود نقدینگی خوبی در بازار باشیم.
به گفته وی فعلا افراد کوتاه مدت باید در بازار به نوسانات اکتفا کنند یا در سهم های پروژه ای شرکت کنند و افراد میان مدت و بلندمدت نیز در سهم هایی که پی بر ای پایینی دارند با درصد کمی از پرتفوی خود در شرکت کنند تا تکلیف بازار مشخص شود. همچنین برخی سهم های پروژه ای که در حال حاضر مشاهده می کنیم سمگا، قیستو، وگردش، حپترو، بهپاک و نمادهای بنیادی نیز آریا، شپدیس، زماهان، سپید و قشهد می‌توانیم عنوان کنیم.

کد خبر 441354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =