۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
دلار ایستاد!

روند افزایشی قیمت دلار مقابل سایر ارزهای مهم در جهان متوقف شد.

به گزارش صدای بورس، مشکل کارفرمایان آمریکایی در متقاعد کردن نیروهایشان برای بازگشت به سر کار رفته رفته در حال جدی تر شدن است: تنها در ماه سپتامبر بیش از چهار میلیون و ۴۰۰ هزار آمریکایی به طور داوطلبانه از سمت خود استعفا داده اند که این رقم رکورد جدیدی از زمان ثبت این آمار از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون محسوب می شود. این استعفاها که بیشتر در بخش های تفریح و سرگرمی، تولید و مراقبت های درمانی بوده، هم به دلیل یافتن شغل بهتر و هم به دلیل دریافت مزایای بیکاری بوده است.

شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۵.۱۱۲ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می‌شود که شاخص دلار در این گزارشات‌، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگیت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۵ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:

کرونا، دلار را صعودی کرد


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲۸ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۴۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۷ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۴۴ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۱۱۳.۸۷۲ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۶۳ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۷۹ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 441317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    1 0
    . آیت‌الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: گرانی با تازیانه زدن بر گرانفروشان حل می‌شود. آقای عاملی، علت گرانی چاپ اسکناس بدون پشتوانه می‌باشد که جمهوری اسلامی به جای ایجاد شغل و رونق تولید و رقابت بین‌المللی به ملت خدازده غالب نموده است. رز بدی پر میوه چون کاسد شدی، وقت میوه پختنت فاسد شدی. میوه‌ات باید که شیرین‌تر شود، چون رسن تابان نه واپس‌تر رود. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،