حادثه این بار در چادرملو / ۲۹ کارگر معدن چادرملو مصدوم شدند

۲۹ کارگر معدن چادرملو در تصادف تریلی و اتوبوس مصدوم شدند.

به گزارش صدای بورس، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از حادثه ویژه تصادف تریلی و اتوبوس سرویس کارگران معدن چادرملو یزد از مبدأ اصفهان خبر داد.

غفور راستین، مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۲ و ۴ دقیقه بامداد (شنبه_۲۲ آبان ماه)، اظهار کرد: این تصادف بعد از گردنه ملااحمد به سمت همت آباد اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید:


وی از اعزام ۴ آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ مرد مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان بدحال هستند و سایر مصدومان در وضعیت پایدار و آسیب جزیی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، راستین به انتقال ۲۸ مصدوم به بیمارستان حشمتیه نایین اشاره و خاطرنشان کرد: راننده مصدوم اتوبوس به دلیل عدم رضایت به بیمارستان منتقل نشد.

دستورصریح  مدیرعامل چادرملو برای رسیدگی کامل به  مصدومین حادثه اتوبوس کارگران پیمانکاری چادرملو. در پی وقوع حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس متعلق به یکی از پیمانکاران  بهره بردار در مجتمع معدنی چادرملو که بامداد امروز شنبه درمسیر اصفهان به  یزد در محور ملااحمد به همت آباد روی داد و منجر به مصدوم شدن  ۲۹ تن از کارگران شاغل در این مجتمع گردید ، ناصر تقی زاده، مدیرعامل چادرملو، برای  رسیدگی کامل به  مصدومین این حادثه دستور پیگیری فوری داد.
به گزارش روابط عمومی چادرملو به نقل از سیدی زاده رئیس واحد HSE  پیمانکاری آسفالت طوس که در محل بیمارستان حشمتیه نائین مسقر شده است،  حال عمومی تمامی مصدومین مساعد است و به جز ۲ تن از مصدومین که دارای جراحات بیشتری هستند. حال سایر مصدومین روبه بهبودی است  و تحت درمانهای سرپایی قرار گرفته اند . علات بروز این حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است .

کد خبر 441303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =