با برترین سامانه معاملاتی بورس کسب درآمد کنید

سامانه معاملاتی بورس درساتریدر امکان کسب درآمد، بدون معامله در بورس را فراهم کرده است. به‌این‌صورت که کاربران با فعالیت در باشگاه مشتریان درساتریدر می‌توانند از آن درآمد کسب کنند.

به گزارش صدای بورس، سامانه معاملاتی بورس درساتریدر امکان کسب درآمد، بدون معامله در بورس را فراهم کرده است. به‌این‌صورت که کاربران با فعالیت در باشگاه مشتریان درساتریدر می‌توانند از آن درآمد کسب کنند.

بیش از یک سال است که پنل معاملاتی بورس درساتریدر به بازار عرضه شده است. کاربران هم از این سامانه معاملاتی پیشرو استقبال خوبی کرده‌اند. به تازگی درساتریدر در به‌روزرسانی جدید خود تغییراتی در مدل درآمدی کاربران ایجاد کرده که آن را در بین سامانه‌های معاملاتی دیگر منحصربه‌فرد کرده است. انتظار می‌رود این تغییرات سهم بازار این سامانه معاملاتی را به‌شدت افزایش دهد.

در نسخه جدید درساتریدر کاربر می‌تواند پس از ثبت‌نام، شروع به کسب درآمد کند! درساتریدر در کنار پنل معاملاتی خود ، باشگاه مشتریان خود را با نام درساکلاب راه اندازی کرده است که کاربران با فعالیت در آن می‌توانند امتیاز بگیرند. این فعالیت‌ها شامل فعالیت در شبکه اجتماعی درساتریدر، معامله در درساتریدر و معرفی دوستان خود به درساتریدر هستند که از هرکدام کاربر با توجه به میزان فعالیت خود می‌تواند امتیازاتی را بدست آورد که این امتیازات دقیقاً معادل پول نقد هستند.

بطور مثال کاربر با فعالیت در شبکه اجتماعی درساتریدر می‌تواند سهمی از ۱۵ درصد از درآمد درساتریدر داشته باشد. در این مدل، مفید بودن پست‌ها، عدم تولید محتوای نامناسب و همچنین تعامل با سایر کاربران باعث کسب امتیاز و نهایتا باعث کسب درآمد برای کاربر می‌شود.

با برترین سامانه معاملاتی بورس کسب درآمد کنید

یا ریفرال مارکتینگ یا بازاریابی ارجاعی هم یکی از روش‌های درآمدزایی است که کاربران با معرفیِ درساتریدر به هر نفر، مادامی‌که آن فرد از این پنل معاملاتی استفاده می‌کند، بخشی از کامزد معاملاتش را به‌صورت امتیاز دریافت می‌کنند. این مبلغ از حساب خودِ کارگزاری پرداخت می‌شود و این مدلِ درآمدی تا دو سطح ادامه پیدا می‌کند. به آن معنا که اگر کاربر جدید، کاربر دیگری را معرفی کند، کاربر اولیه از معاملات این سطح هم منتفع می‌شود. هر کاربر ماهانه معادل ده درصد از کارمزد معاملات همه‌ی دو سطح پایین‌تر از خود را دریافت می‌کند.

در کنار همه‌ اینها، درساتریدر انتهای هر ماه ۵ درصد از کارمزد همه معاملات افرادی را که معامله کرده‌اند را هم به حسابشان برمی‌گرداند و این بازگشت وجه هیچ ارتباطی با میزان معاملات و سایر عوامل ندارد. بلکه همه‌ کاربران در همه‌ سطوح و با هر میزان معامله از این امکان بهره‌مند می‌شوند.

در سامانه معاملات آنلاین درساتریدر علاوه‌ بر امکانات مرسوم در همه‌ سامانه‌های معاملاتی، امکانات کاربردی منحصر به فرد دیگری شامل مدیریت حساب فرزند توسط والدین در یک پنل، بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و تحلیلگران بورس در شبکه اجتماعی درساتریدر، سیستم درآمدزایی از طریق کسب امتیاز در درساکلاب و ابزارهای تکنیکال برای معاملات هوشمند طراحی شده است. همین حالا از طریق در درساتریدر ثبت‌نام کنید و کسب درآمد را شروع کنید.

کد خبر 441150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =