وضعیت مهمترین طرح توسعه

سید محمد رضا موسوی اصفهانی، مدیر عامل صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز گفت: بیش از هزار شرکت از مشتریان فعال شکام هستند و در زمینه های زیادی فعالیت داریم.

سید محمد رضا موسوی اصفهانی، مدیر عامل صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز در گفت‌وگو با صدای بورس:

شرکت صنایع شیمیای کیمیاگران امروز در سال ۷۴ تاسیس شد و در این سال‌ها با افتتاح خطوط مختلف تولیدی، توانست اطمینان را در تولید و تامین مواداولیه مورد نیاز صنایع مختلف در کشور فراهم کند.

شکام حد واسط است بین شرکت های مادر پتروشیمی و پایین دست پتروشیمی و مواد لازم برای ۱۸ شاخه صنعت را از جمله داروسازی، آرایشی و بهداشتی، صنایع شوینده، صنایع کشاورزی و...تولید می‌کند.

بیش از هزار شرکت از مشتریان فعال شکام هستند در حوزه های مختلفی شرکت فعالیت دارد، در حال حاضر ایجاد واحدهای تولیدی گوناگونی از جمله اقدامات شرکت است.

در شرایط فعلی واحدهای تولیدی گوناگونی از جمله ماده موثره های مفنامیک اسید، متفورمین و ماده پایه پارا آمینو فنول (PAP) که قراردادها در این زمینه بسته اخذ گواهی‌نامه و ایجاد زیرساخت محصول هم انجام شده است و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۵۰ درصد پیشرفت حاصل شده است و امیدواریم که تاپایان سال به بهره‌برداری برسد.

قیمت (PAP) ۸.۵ تا ۹ دلار است و مصرف داخلی آن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن است و مازاد آن هم صادرات می‌شود، این محصول ظرفیت تولید استامینوفن بالا می‌برد که بحث صاردات آن هم مطرح است.

با قیمت ۸.۵ تا ۹ دلار بیش از ۳۵ تا ۳۶ میلیون دلار را برای شرکت می‌توان متصور بود تقریبا ۳۵ تا ۴۰ درصد سود این محصولات است و امیدواریم که بتواند نقش پرنگی در افزایش فروش داشته باشد.

کد خبر 441050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =