لحظه به لحظه با بازار ۱۶ آبان ۱۴۰۰

امروز بازار با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرده است.

به گزارش صدای بورس، برای پیش‌بینی بازار باید جواب این سوال را دانست: آیا اراده‌ای که به شکل افزایش تقاضا و مهار عرضه باعث سبز شدن بازار شده، ادامه‌دار خواهد بود؟


۱۲:۳۰

افت ۹هزار و ۶۸۸واحدی شاخص کل ( ۰.۶۷درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۰هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۴درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۲۲۰میلیارد تومان رسید.

نمادهای فولاد، شستا و فارس بیشترین تاثیر در افت شاخص کل بورس را به عهده داشتند.‎

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۵۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۲۵۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۶درصد یعنی هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان هشت درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های « ودرو و ساخت قطعات» و «خدمات فنی و مهندسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد فولاد، فملی و شپنا لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به خساپا، خودرو و رمپنا معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۶۲میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سایپا با برتری ۱۷میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۲۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۹۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۲۰

اخابر تک نماد پرتقاضای گروه مخابراتی ها است.


۱۲:۰۰

هتل‌داری ها نیز همسو با دیگر گروه ها با گرایش منفی داد و ستد می شوند. در این میان #گکوثر و #گنگین مثبت و متعادل اند.#سمگا نیز پر تقاضا در سقف قیمتی خود به صف نشسته است.


۱۱:۳۳

نماد فولاد در آستانه صف فروش


۱۱:۳۰

ارزش معاملات خرد، بعد از گذشت دو/سوم از زمان بازار بیش از ۵۵۰۰ میلیارد تومان ثبت شده است.

این در حالی است که ارزش معاملات خرد بازار دیروز ۵.۷ همت بود.


۱۰:۵۰

سرمایه گذاری ها با قدرت نمایی فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند. در این میان #سرچشمه، #واعتبار، #وتوسم، #وجامی، #وآرین و #وکادو مثبت و متعادل اند.#وخارزم، #وساپا، #سدبیر، #واحصا و #اعتلا نیز نماد های مورد توجه گروه اند.


۱۰:۱۵

 اطلاعات بازار : 

شاخص کل ۱,۴۴۲,۸۹۶     

۲۲۴۵.۹۷ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۷,۶۵۶,۸۹۴ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۲۳,۴۸۵ میلیارد ریال

حجم معاملات ۲.۹۴۷ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۹۱۳ واحد منفی

نوری ۷۱۴ واحد مثبت

فملی ۷۰۶ واحد منفی

شستا ۶۷۸ واحد منفی

خودرو ۴۸۲ واحد مثبت

وتجارت ۴۴۶ واحد مثبت

رمپنا ۳۸۲ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات :

خبهمن ۴۴۰ میلیون سهم

خپارس ۲۳۵ میلیون سهم

خساپا ۲۳۴ میلیون سهم

وتجارت ۱۷۱ میلیون سهم

کرمان ۱۳۷ میلیون سهم


۹:۴۰

فلزات اساسی با برتری فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.در این میان #ذوب، #فروی، #وسدید،#فجر، #هرمز و #ارفع با گرایش مثبت،متعادل اند.#فولاد، #فملی، #فجهان، #فسبزوار، #فاسمین، #فروس و #فلوله منفی و متعادل معامله می شوند.#فسازان نیز تک نماد مورد توجه گروه است.


۹:۲۸

خودرویی ها امروز مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.#خبهمن، #خپارس، #خزامیا، #ختور و #خوساز مثبت و متعادل اند.در این میان #خکار، #خاهن و #خلنت منفی متعادل معامله می شوند.#خودرو، #خساپا، #خگستر، #خزر، #خرینگ و #ورنا نیز نماد های پر تقاضای گروه اند.


۹:۲۵

نفتی ها امروز با گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند.#شپنا، #شبندر، #شتران، #شسپا، #شبریز، #شاوان، #ونفت و #شنفت با گرایش منفی،متعادل اند.در این میان #شبهرن با تعادل میان خریداران و فروشندگان در مدار مثبت داد و ستد می شود.#شزنگ تک نماد مورد توجه گروه است.


۹:۰۳

امروز بازار با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرده است.


۸:۴۶

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#انرژی

#خودرو

#خگستر

🔹بیشترین عرضه بورس

#دپارسح

#وسرضوی

#وسخراج

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#غویتا

#پیزد

#سپیدما

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#غگز

#غصینو


کد خبر 441012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =