وضعیت ارزش بازار و شاخص‌های سهام

ارزش بازار اوراق بدهی در تابلو معاملات بورس اوراق بهادار در انتهای مهر ماه ۲۶۹ هزار و ۸۷۲ ریال، در پایان شهریور ماه ۲۶۹ هزار و ۷۸۷ ریال و در پایان فرودین ماه ۲۶۶ هزار و ۳۹۳ ریال بود.

صدای بورس - زهره فدوی؛ در بورس اوراق بهادار تهران، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ در پایان فرودین ماه سال جاری در محدوده ۶۱ هزار و ۴۶۲ واحد قرار داشت که بعد گذشت نیمه سال در پایان شهریور به ۷۳ هزار و ۱۳۹ واحد رسید و رشدی ۱۹ درصدی را تجربه کرد. این شاخص در پایان مهر ماه ۱۴۰۰ در کانال ۷۷ هزار و ۲۴۲ واحد قرار گرفت که در مقایسه با ماه گذشته ۵.۶۰ درصد و نسبت به ابتدای سال ۲۵.۶۷ درصد رشد را به ثبت رساند.

شاخص صنعت در تابلو معاملات بورس اوراق بهادار در پایان مهر ماه سال جاری یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۴۶ واحد بود که در مقایسه با شهریور ۴.۷۶ درصد رشد داشته است. شاخص صنعت در پایان فروردین ماه سال جاری یک میلیون و ۶۸ هزار و ۶۶۴ واحد قرار داشت.

وضعیت ارزش بازار و شاخص‌های سهام

وضعیت ارزش بازار و شاخص‌های سهام

  • وضعیت ارزش بازار معاملات از ابتدای سال تا پایان مهر ماه

ارزش بازار سهام در بورس اوراق بهادار در پایان فرودین ماه سال جاری ۴۹ میلیون و ۵۲۱ ریال بود که بعد از گذشت شش ماه به ۵۵ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۹۸ ریال رسید و رشدی ۱۴.۲۰ درصدی را تجربه کرد؛ این در حالی است که ارزش بازار سهام در پایان مهر ماه در مقایسه با شهریور ماه ۳ درصد افزایش یافت و به ۵۷ میلیون و ۶۳۷ هزار و ۶۴۱ ریال رسیده است.

ارزش بازار اوراق بدهی در تابلو معاملات بورس اوراق بهادار در انتهای مهر ماه ۲۶۹ هزار و ۸۷۲ ریال، در پایان شهریور ماه ۲۶۹ هزار و ۷۸۷ ریال و در پایان فرودین ماه ۲۶۶ هزار و ۳۹۳ ریال بود. ارزش بازار ETFها در بورس در همین بازه های زمانی اعلام شده ۵۸۳ هزار و ۳۶۸ ریال، ۵۹۰ هزار و ۱۱۸ ریال و ۵۲۲ هزار و ۱۲۹ ریال به ثبت رسیده است.

در تابلو معاملات فرابورس نیز ارزش بازار سهام در پایان مهر ماه ۱۵ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۵۷ ریال بود که در مقایسه با ماه گذشته خود ۱۲.۱۳ درصد و در مقایسه با پایان فروردین ماه ۳۶.۵۲ درصد رشد را رقم زده است. ارزش بازار ETFها در همین تابلو معاملات در پایان فروردین ماه ۱۸۷ هزار و ۹۶۰ ریال بود که تا پایان شهریور ماه به ۲۲۹ هزار و ۴۴۲ ریال رسید. این شاخصه در پایان مهر ماه رشدی نسبت به شهریور ماه ۱.۸۳ درصد و در مقایسه با انتهای فروردین ماه ۲۴.۳۱ درصد افزایش یافته است.

وضعیت ارزش بازار و شاخص‌های سهام

وضعیت ارزش بازار و شاخص‌های سهام

کد خبر 440983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =