۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
حال ناخوش دلار

ارزش دلار مقابل ارزهای مهم درگر در جهان پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، نرخ بیکاری بزرگ ترین اقتصاد جهان تا پایان ماه اکتبر باز هم کاهشی شد و رقم ۴.۶ درصد را ثبت کرد.

این نرخ بیکاری که ۰.۲ درصد کمتر از ماه قبل بوده، کمترین نرخ بیکاری این کشور در طول ۲۰ ماه اخیر است. از آوریل پارسال که نرخ بیکاری آمریکا با رسیدن به ۱۴.۸ درصد رکوردشکنی کرد، روند نزولی نرخ بیکاری آمریکا ادامه داشته است. طی این مدت شمار جمعیت بیکاران با تغییری محسوس نسبت به ماه قبل به هفت میلیون و ۴۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۴.۲۰۷ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می‌شود که شاخص دلار در این گزارشات، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۶ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:

تنش اقتصادی در اروپا، دلار را صعودی کرد


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۷ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۴۹ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۴ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۵۵ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۴۳ درصد کاهش به ۱۱۳.۴۲۰ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۱ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۳۹۸ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 440972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =