چاپ پول راه حل جبران کسری بودجه نیست

یک کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد: فراهم کردن سازوکارهایی برای همکاری بیشتر وزارت نفت و وزارت صمت با وزارت اقتصاد راه حلی برای مشکلات اقتصادی است.

صدای بورس - مریم منیری؛ در جلسه ای که هفته گذشته با حضور وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس، مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ و مدیران عامل شرکت‌های تامین سرمایه برگزار شد، تصمیمات مهمی برای بازار سرمایه گرفته شد.

جواد عشقی نژاد،‌ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد،‌ در این رابطه به خبرنگار صدای بورس گفت: در این جلسه برنامه ریزی برای فروش برخی از دارایی های دولت به منظور جبران کسری بودجه صورت گرفت؛ همچنین مقرر شد تا جایی که امکان دارد از انتشار و فروش اوراق بهادار و چاپ اسکناس پرهیز شود.

وی افزود: دغدغه ای که مدیران عامل شرکت تامین سرمایه داشتند فعالیت بازار گردان ها و اختلاف بین سرمایه گذاری توسط ناشر و سهامدار عمده بود که نیازمند بازنگری و اصلاح مجدد است تا اتفاق های خوبی برای بازار رقم بخورد.


بقیشتر بخوانید:


عشقی نژاد با اشاره به اینکه تمام حاضران در جلسه بر حذف قیمت گذاری دستوری تاکید داشتنتد، گفت: فراهم کردن ساز و کارهایی برای همکاری بیشتر وزارت نفت و وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت اقتصاد نیز می تواند راه حلی برای مشکلات اقتصادی باشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مدبران در پایان خاطر نشان کرد: امید می رود با تدابیر اندیشیده شده و مکالمات بین سازمانی بخش اعظمی از نگرانی هایی که وجود دارد، مرتفع شود چرا که عمده این نگرانی ها بی‌جاست.

کد خبر 440962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =