سهمیه جبرانی بنزین واریز می‌شود

پس از اختلال چند روزه در سامانه کارت سوخت، تصمیمی مبنی بر واریز سهیمه برای مردم اتخاذ شد.

به گزارش صدای بورس جواد اوجی در حاشیه بیست و دومین نشست اوپک پلاس با بیان اینکه در این نشست تصمیم ماه قبل در خصوص افزایش تولید برای ماه دسامبر ۲۰۲۰۱ تمدید شد و افزود: با اکثریت توافق شد تولید ۴۰۰ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کند.

وی در مورد افزایش صادرات نفت ایران نیز گفت: در دولت سیزدهم توفیقات خوبی در صادرات نفت و میعانات نفتی رقم خورد که با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی و خارجی صادرات رو به بهبودی رفته است.

اوجی به ارینا تاکید کرد: اقدام کودکانه آمریکا در اب های دریای عمان نیز نشان دهنده موفقیت دستاورد ایران در افزایش صادرات نفت خام ایران است.


بیشتر بخوانید:


وی ادامه داد: وزارت نفت خود را معطل تصمیمات نمی کند و تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت ها و روش های مختلف فروش توفیقات بیشتری حاصل شود.

اوجی در مورد سهمیه جبرانی بنزین نیز افزود: از ملت ایران تشکر می کنم که صبوری به خرج دادند. امروز تمامی جایگاه ها به سامانه وصل است و از طریق کارت سوختگیری انجام می شود.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه در دولت سهمیه جبرانی مصوب شد، گفت: ۱۷ مورد کاربری و مصرف بنزین در قالب کارت سوخت وجود دارد.

وی ادامه داد: برای جبران این اختلال، سهمیه سواری شخصی که سهمیه عادی ۶۰ لیتر در ماه است، در پایان آبان ماه به ۷۰ لیتر افزایش پیدا می کند. برای موتور سیکلت ها نیز ۵.۶ میلیون کارت فعال وجود دارد که سهمیه آنها از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می یابد.

وزیر نفت گفت: مجموع سهمیه جبرانی ۲۵۸ میلیون لیتر است.

کد خبر 440911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =