صندوق سهام ویستا پذیره‌نویسی شد

استراتژی صندوق ویستا بیشتر سرمایه‌گذاری در سهم های رشدی است، نکته که باید سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری باید توجه داشته باشند فقط مبحث بازدهی  نیست.

حمید فاروقی، عضو موظف هیات مدیره شرکت سبدگردان ویستا در گفت و گو با صدای بورس:

امروز پذیره نویسی صندوق سهام ویستا آغاز و تا چهارشنبه ادامه دارد، این صندوق سهامی است و رویکرد آن است که حداکثر استفاده از بازار سهام انجام تا بازده مطلوب برای سهامداران ارائه شود.

استراتژی صندوق بیشتر سرمایه‌گذاری در سهم های رشدی است، نکته که باید سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری باید توجه داشته باشند فقط مبحث بازدهی نیست.

در بازار سرمایه در مواقعی شاهد بازدهی خیلی خوب صندوق ها بودیم اما از طرف دیگر ریسک زیادی را متحمل شدند که منجر به افت بازدهی در سال‌ها بعد شد.

نکته بعد رویکرد شرکت است که با حداقل ریسک ممکن بیشترین بازدهی ساخته شود و با توجه به شرایط بازار سرمایه بتوانیم بازدهی مستمری و فراتر از بازده شاخص را ارائه دهیم.

پذیره نویسی قبلی مربوط به سرمایه‌گذاری ثبات ویستا که صندوق با درآمد ثابت بود و منابع آن صندوق بیشتر مختص به بازار بدهی، خرید اوراق قرضه، صکوک اسلامی و سپرده گذاری در بانک هاست.

صندوق ثبات ویستا در برنامه خود خلق بازدهی ثابت بود که در حال حاضر اینم امکان فراهم شده و بازدهی بیشتر از بازدهی بانک است، این صندوق مناسب افرادی است که به دنبال ریسک نیستند.

صندوق سرمایه‌گذاری سهام ویستا از نوع سهام است که تمام منابع آن به بازار سهام اختصاص می‌یابد(ریسک بازار سهام بیشتر از بدهی است) ممکن است بازدهی این صندوق نوسان کند و نرخ ثابتی که در صندوق ثبات در نظر گرفته شده دراین صندوق ممکن است فراتر باشد یا اینکه با ریسک مواجه باشد.

صندوق سهام ویستا مناسب افراد ریسک پذیر و افرادی که به دنبال سود بازار سهام هستند است.

به علاقمندان برای حضور در بازار سرمایه توصیه می‌شود که اگر تجربه و تخصص حضور در بازار سرمایه را ندارند حتما نهادهای مالی واسط و صندوق های سرمایه‌گذاری را انتخاب کنند.

به نظر بهترین انتخاب است زیرا که تیم های حرفه و دارای مجوز از سازمان بورس هستند و به نظر می‌رسد بهترین رویکرد استفاده از این صندوق‌هاست.

استفاده از صندوق های سرمایه‌گذاری امکان استفاده بهتر از بازار سرمایه را به عنوان شغل دوم فراهم می‌سازد.

کد خبر 440144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =