لحظه به لحظه با بازار ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰

روز گذشته شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت و رشد ناچیزی را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش صدای بورس، کارشناس بازار سرمایه معتقد است بازار سهام در روزهای آینده با خروج سرمایه از سمت سهامداران حقیقی رو به رو می‌شود.


۱۲:۳۰

رشد ۱۲هزار و ۵۵۲ واحدی (۰.۹درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹هزار واحدی قرار داد.شاخص‌ هم وزن نیز ۱.۱درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان رسید. نمادهای وغدیر، فولاد و فملی بیشترین تاثیر در رشد شاخص کل بورس را به عهده داشتند.

‎در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۱۹۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۲درصد یعنی ۹۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «سرمایه گذاری‌ها» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مخابرات» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد آریان، فملی و شبندر لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به اخابر، های_وب و تنوین معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان معادل ۷۴میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی شرکت مخابرات ایران با برتری ۴۶میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۶۵نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۱۰میلیارد تومان بود.


۱۲:۱۵

📌روند معاملات در دقایق پایانی 

شاخص کل با افزایش حدود ۳ هزار واحدی به ۱ میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسیده است. 

شاخص هم‌وزن رشد بیش از ۴ هزار واحدی را پشت سر گذاشته است. 

 #فولاد #وغدیر #فملی در صدر شاخص‌سازان قرار دارند. 

در فرابورس شاخص کل با افزایش بیش از ۶۶ واحدی همراه بوده است. 

 #ذوب #شگویا #صبا مثبت‌سازان اصلی فرابورس هستند. 

خودرو، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معاملات ۴۳۱ میلیارد تومان، ۳۸۲ میلیاردتومان و ۲۸۴ میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معاملات را پشت سر گذاشته‌اند. 


۱۱:۳۰

لاستیک و پلاستیک ها با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.#پلوله با فشار فروش تک نماد منفی گروه است.


۱۱:۲۴

غذایی ها نیز با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.#غگل, #غگیلا, #غدام, #غپینو, #غشهداب, #تبرک, #غکورش, #غدیس, #غفارس, #غبشهر, #غبهنوش, #بهپاک, #غگرجی, #غشان و #غپونه نمادهای مورد توجه گروه اند.#غنوش, #غشصفا, #غشوکو پر عرضه های گروه اند.


۱۰:۴۰

کاشی و سرامیکی ها با افت قیمت داد و ستد می شوند.#کصدف پر عرضه ی گروه است.#کترام, #کپارس و #کحافظ منفی و متعادل اند.#کلوند نماد مورد توجه گروه است.


۱۰:۳۰

خدمات فنی و مهندسی با نوسان قیمت داد وستد می شوند.#تپولا و #تابا پر عرضه های گروه اند.#خفولا نیز با افت قیمت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می کند.#رنیک و #رمپنا مثبت و متعادل اند.


۱۰:۱۸

کانه های فلزی نیز امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#اپال, #کگهر, #کمنگنز, #کنور, #تاصیکو, #کگل, #ومعادن, #کچاد مثبت و متعادل اند.#کدما, #کاما و #کبافق با افت قیمت متعادل اند.


۱۰:۱۰

اطلاعات بازار:

شاخص کل ۱,۴۴۴,۴۶۷     

۷۵۶۸.۲۴ واحد مثبت

ارزش بازار ۵۷,۸۷۳,۵۰۵ میلیارد ریال

ارزش معاملات ۱۴,۴۳۸ میلیارد ریال

حجم معاملات ۱.۷۳۵ میلیارد سهم

نمادهای تاثیر گذار در شاخص

فولاد ۱۳۱۶ واحد مثبت

فملی ۵۹۹ واحد مثبت

شپنا ۴۳۶ واحد مثبت

خودرو ۳۷۶ واحد مثبت

وغدیر ۳۴۱ واحد مثبت

شبندر ۲۶۸ واحد مثبت

حکشتی ۲۵۲ واحد مثبت

بیشترین حجم معاملات : 

خودرو ۱۰۸ میلیون سهم

خساپا ۹۱ میلیون سهم

فلوله ۸۹ میلیون سهم

خپارس ۶۶ میلیون سهم

ملت ۶۰ میلیون سهم


۹:۴۰

بانکی ها امروز با گرایشی مثبت داد و ستد می شوند.#وبملت, #وتجارت, #وبصادر, #ونوین, #وپاسار, #سامان, #وپست, #سمایه, #وشهر, #وسینا, #وکار, #وملل و #وزمین مثبت و متعادل اند.#وگردش و #وشهر منفی و متعادل اند.


۹:۳۴

خودرویی ها نیز #خودرو, #خساپا, #خنصیر, #خپارس, #خبهمن, #خزامیا, #خرینگ, #خمحرکه, #خشرق, #ختوقا, #خوساز, #خریخت, #خاذین و #خچرخش مثبت و متعادل است.#خپویش و #خکمک با افزایش تقاضا همراه اند.#خکار, #خزر, #ختور, #خاهن, #ختراک و #تشتاد با افت قیمت متعادل اند.


۹:۱۹

فراورده های نفتی با گرایشی مثبت معامله می شوند.#شسپا #شبریز #شبندر #شپنا #شاوان #شبهرن #ونفت #شرانل مثبت و متعادل اند.#شپاس با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.


۹:۱۷

فلزات امروز با معاملاتی نوسانی همراه اند.#فملی, #فولاد, #فاسمین, #ذوب, #فروی, #وسدید, #فخوز, #فجر, #کاوه, #کویر, #هرمز و #فباهنر مثبت و متعادل اند.#فزرین, #فروس, #فرآور, #کیمیا, #فایرا, #فگستر و #فنورد با افت قیمت متعادل اند.


۹:۰۷

معاملات بازار در روز جاری با افزایش تقاضا در نمادهای #فولاد #خودرو #حکشتی #فملی #شپنا #شبندر آغاز به کار کرده و با رشد بیش از ۸۰۰ واحدی همراه است. 


۸:۴۷

🔹برترین‌های تقاضای #بورس

#انرژی

#آپ

#حکشتی

🔹بیشترین عرضه بورس

#لپارس

#کدما

#کالا

🔹برترین‌های تقاضای #فرابورس

#سپیدما

#آسامید

🔹بیشترین عرضه فرابورس

#غگیلا

#غگز


کد خبر 440134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =