قیمت طلا، ارز و سکه امروز دوشنبه ۲۵ مهر/ سکه امروز چند؟

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز تا این لحظه (۱۲:۰۰) با تغییر ۱۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۱ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان رسید و قیمت هر بشکه نفت برنت به بالاترین نرخ خود در یک سال گذشته رسیده است.

به گزارش صدای بورس، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز تا این لحظه (۱۲:۰۰) با تغییر ۱۳ هزار تومانی نسبت به روز قبل به ۱۱ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان رسید و قیمت هر بشکه نفت برنت به بالاترین نرخ خود در یک سال گذشته رسیده است.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم امروز دوشنبه ۲۶ مهر ۱۱ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان است. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان است.

قیمت طلا، ارز و سکه امروز دوشنبه ۲۵ مهر/ سکه امروز چند؟

لازم به ذکر است هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۶۱ دلار و هربشکه نفت هم با افزایش ۱۳۰ درصدی در یک سال گذشته به ۸۵ رسیده است.


بیشتر بخوانید:

دلار را از اقتصاد ایران خارج می‌کنیم


نرخ ارز در بازار آزاد برای هر قطعه اسکناس ۵۰۰ یورویی ۳۱ هزار و ۴۶۷ تومان، هر قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری با تغییر ۱۸ تومانی نسبت به روز قبل ۲۷ هزار و ۱۵۵ تومان و همچنین درهم امارات نیز به قیمت ۷ هزار و ۳۹۳ تومان در حال معامله است.

قیمت طلا، ارز و سکه امروز دوشنبه ۲۵ مهر/ سکه امروز چند؟

کد خبر 440096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =