۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
روز کم نوسان دلار

دلار در برابر بیشتر ارزهای مهم در جهان تغییر چندانی نداشت.

به گزارش صدای بورس، ین که در روزهای اخیر شرایط بسیار سختی مقابل دلار را تجربه کرده است احتمالا باز هم چاره ای جز عقب نشینی مقابل دلار ندارد چرا که وضعیت تورم و همچنین بازار کار ژاپن کاملا با چیزی که بانک مرکزی این کشور هدفگذاری کرده، فاصله گرفته است: طبق اعلام کابینه این کشور، متوسط نرخ تورم ژاپن در ۱۲ ماه منتهی به آگوست با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به ماه قبل به منفی ۰.۴ رسید که این رقم، یکی از کمترین تورم های ثبت شده در این کشور طی هشت ماه اخیر بوده است.

شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۷ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۳.۹۶ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار در گزارشات ایسنا، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۳ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۵ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۹ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۴ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۵۹ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۱۱۴.۳۲۲ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۴۸ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۳۷ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 440021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =