۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
دلار دوباره باارزش شد

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم در جهان بالا رفت.

به گزارش صدای بورس، گروهی از اقتصاددانان آمریکایی در نامه مشترکی هشدار دادند که تداوم روند کاهش اطمینان مصرف کنندگان به شرایط اقتصادی این کشور باعث خواهد شد تا رشد اقتصادی به دلیل کاهش سرمایه های ورودی جدید کاهش قابل توجهی پیدا کند.

در بازار ارز معامله گران کماکان امیدوارند دولت و کنگره بر سر افزایش سقف بدهی دولت به توافق برسند تا از تعطیلی دولت جلوگیری شود. نگرانی از بدهی های دولت در ماه های اخیر در بین فعالان اقتصادی آمریکا بالا گرفته است.


بیشتر بخوانید:


شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۶ درصد افزایش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۴.۳۲۸ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار، شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۸ دلار اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱۸ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۶۰ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۵ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۵۵ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۸۸ درصد افزایش به ۱۱۳.۲۹۸ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۶۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۵۰ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 439817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =