سهم ۳۹.۳ درصدی  ایرانول در تولید انواع روانکار

به تازگی آمار تولید و فروش ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ شرکت نفت ایرانول در کدال منتشر شد، آماری که حکایت از سهم ۳۹.۳ درصدی این شرکت  در تولید انواع روانکار  در بازار کشور دارد.

بر اساس گزارش منتشر شده، نفت ایرانول علی رغم اورهال ۲۸ روزه خطوط تولیدی موفق شد تا سهم بازار خود در بین سایر روانکاران کشور را به نسبت مشابه سال قبل ۳.۳ درصد بهبود دهد و جایگاه خود را همچنان در صدر حفظ کند.

ایرانول رکورد زد

شرکت نفت ایرانول توانست تا در شهریور ماه عددی بالغ بر ۶۲ هزار و ۵۶۸ متر مکعب انواع محصولات را تولید نماید این میزان به نسبت میانگین تولید ماه های گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

عملکرد فروش نفت ایرانول نیز عددی بالغ بر ۶۲ هزار و ۸۶۰ مترمکعب بوده است که به نسبت میانگین فروش ماه های گذشته ۲۱ درصد افزایش فروش را نشان می دهد.

همچنین مبلغ ریالی فروش شرکت نفت ایرانول نسبت به مدت مشابه ماه های گذشته معادل ۴۲ درصد رشد داشته است.

سهم ۳۹.۳ درصدی  ایرانول در تولید انواع روانکار

ثبت رکورد تاریخی سهم بازار داخل در شهریورماه(معادل ۴۴%)

نفت ایرانول در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ موفق شد تا سهم ۴۴ درصدی از بازار داخلی کشور را با فاصله معناداری از ۳ شرکت رقیب خود در اختیار بگیرد.

مجموع فروش داخلی ۴ شرکت روانکار اصلی بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال عددی بالغ بر ۱۱۷ هزار و۸۰۸ مترمکعب انواع روغن و روانکار بوده است که شرکت نفت ایرانول با فروش داخلی ۵۲ هزار ۳۸۲ مترمکعبی توانست تا در پایان تابستان نیمی از سهم بازار داخلی کل کشور را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 439803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =