۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
شاخص دلار خود را حفظ کرد

شاخص دلار تغییر چندانی نکرد و کم نوسان باقی ماند.

به گزارش صدای بورس، ارزهای اروپایی در هفته های اخیر تا حد زیادی برابر دلار عقب نشسته اند که یکی از دلایل اصلی آن، رشد اقتصادی بیشتر آمریکا در ماه های قبل و همچنین انتظار رشد اقتصادی بیشتر برای این کشور تا سال اینده به نسبت کشورهای اروپایی بوده است.

شاخص دلار (نرخ های زیر بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است)

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۴.۲۳۲ واحد بسته شد.

شاخص دلار معمولا در برابر شش ارز مهم جهانی یا ۱۰ ارز برتر جهانی بیان می شود که شاخص دلار شاخص ۱۰ ارزی و در بردارنده تغییرات قیمتی دلار مقابل ارزهای یورو، پوند انگلیس، روپیه هند، دلار استرالیا، دلار کانادا، دلار سنگاپور، فرانک سوییس، رینگت مالزی، ین ژاپن و یوان چین است.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۶ دلار اعلام شد.


بیشتر بخوانید:


ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲۲ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۶۱ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۲ درصد پایین رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۵ به ۱.۱۵۵ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۹ درصد افزایش به ۱۱۱.۶۲۵ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۶۷ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۵۴ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 439638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =