استخدام «مسئول دفتر»

یک شرکت تامین سرمایه در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت تامین سرمایه شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال سابقه کار مرتبط
  • شرایط تخصصی: مسلط به نرم افزارهای آفیس، اتوماسیون، آیین نگارش و مکاتبات اداری، دارای گواهینامه آموزشی دوره های مرتبط
  • شرایط عمومی: وقت شناس و منظم، دارای روحیه مسئولیت پذیری، صبور و آرام، دارای انگیزه و پشتکار
  • سایر شرایط: بین ۳۰ تا ۴۰ سال، آقا، ساکن شهر تهران،

لطفا رزومه خود را با موضوع «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

hr@sepehrib.com


بیشتربخوانید:

کد خبر 439358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =