شکسته شدن رکورد ۶ ماهه تولید، فروش و صادرات

با غلبه بر تحریم ، شرایط سخت کرونایی واختلال‌های ناشی از برنامه قطعی برق توانستند با همدلی و تلاش مضاعف دست به افتخاری بزرگ زده و در۶ ماهه ابتدایی سالجاری در سه موضوع تولید فروش و صادرات رکورد ۱۰ سال گذشته را بشکنند.

به گزارش صدای بورس؛ مجید ضیائی مدیرعامل مس شهید باهنر اعلام کرد: کارگران و مهندسان پرتلاش با غلبه بر تحریم ، شرایط سخت کرونایی واختلال‌های ناشی از برنامه قطعی برق توانستند با همدلی و تلاش مضاعف دست به افتخاری بزرگ زده و در۶ ماهه ابتدایی سالجاری در سه موضوع تولید فروش و صادرات رکورد ۱۰ سال گذشته را بشکنند.

وی اظهار کرد: مجاهدان عرصه تولید در این شرکت توانستند با تلاش شبانه‌روزی و تکیه بر توان داخلی رکورد تولید ۶ ماهه سال جاری را به میزان قابل توجهی ارتقا دهند وبا عبور از مرز ۱۶ هزار تن تولید انواع محصولات مسی و برنجی در شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ گامی بلند در تحقق جهش تولید بردارند
مدیرعامل مس شهید باهنر افزود: با توجه به همه سختی ها و موانعی همچون تحریم های ظالمانه، قرار گرفتن استان کرمان در منطقه قرمز کرونایی به مدت ۵ ماه و محدودیت های ناشی ازآن ، مبتلا شدن بیش از ۲۵۰ نفر از کارگران به بیماری کرونا و برنامه قطع برق شرکت ها و واحدهای صنعتی از اواخر خرداد تا اوایل شهریور ماه جاری کارگران این شرکت در مسیر تحقق شعار سال با محوریت تولید گام برداشته و به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک بگویند.


بیشتر بخوانید:



مدیرعامل مس باهنر گفت: این رکورد تولید، فروش و صادرات شش ماهه نسبت به میانگین ۹ ساله تناژی تولید معادل ۱۶درصد رشد و در تناژی فروش و صادرات معادل ۲۰ درصد افزایش داشته است و دستیابی به این میزان تولید در چنین شرایط دشواری نشان از تلاش و کار با تکیه بر ایمان و اعتقاد به موفقیت روز افزون و همت و همدلی بوجود آمده میان کارکنان و مدیران دارد.
وی افزود: این رکورد زنی در حالیست که در سال‌های گذشته حداقل ۱۰ درصد از تولید این مجموعه را، کارخانه سکه زنی این شرکت تامین میکرد که در دو سال اخیر به دلیل تصمیم در خصوص حذف صفر از سکه های رایج، تولیدات این کارخانه حذف شده وعملا کارخانه سکه زنی تولیدی نداشته است.
ضیائی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تقدیر از هیات مدیره محترم و تشکر از تعامل سازنده و همراهی مشفقانه هلدینگ صدر تامین عنوان داشت به واقع این موفقیت ها را مرهون و مدیون رزمندگان ، شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌دانیم .
مدیرعامل مس باهنر افزود: امروز در جنگ اقتصادی که بر کشور تحمیل شده است مجاهدان عرصه تولید و اقتصاد مقاومتی، تحریم‌های ظالمانه را بی اثر می کنند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در استحکام بخشیدن به اقتصاد کشور ،نصب العین خود قرار می‌دهند.

کد خبر 439311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =