افزایش ۷۹ درصدی در فروش

فروش محصولات شرکت در عملکرد ۱یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه نزدیک به ۵۳۹ میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش صدای بورس؛ هوشنگ فرجی، مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران از ثبت رکورد جدید در فروش محصولات این شرکت خبر داد و گفت: با تلاش و کوشش همکاران در شرایط سخت کرونایی رکورد فروش شرکت در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ زده شد و شرکت از فروش محصولات خود ۲،۸۱۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به افزایش مقاصد صادراتی شرکت و قراردادهای جدید با کشورهای همسایه در سال جاری اظهار داشت: صادرات شرکت با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: آمارها می‌گویند علاقه‌مندی به تولید داخل زیاد شده است


مدیرعامل شرکت معدنی املاح ایران در ادامه گفت: تولید محصولات با توجه به استفاده حداکثری ظرفیت خطوط تولید، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به ظرفیت اسمی ماهانه مجتمع‌های تولیدی در شش ماهه ابتدایی سال به بیش از ۱۳۸ هزار و چهارصد تن رسید که نسبت به برنامه و مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

روابط عمومی شرکت معدنی املاح ایران فرجی با بیان اینکه در شهریورماه، بالاترین میزان تولید و فروش نمک در بسته‌بندی خانوار را در طی فعالیت کارخانه‌های تولیدی شرکت داشته ایم گفت: فروش محصولات شرکت طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه نزدیک به ۵۳۹ میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 439309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =