احداث کارخانه شیرخشک پگاه ارومیه آغاز شد

مدیرعامل پگاه خبر از آغاز پروژه احداث کارخانه تولید شیرخشک و محصولات پودری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی داد.

به گزارش صدای بورس، سید فضل اله قریشی، مدیرعامل پگاه افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع همجوار با سالن تولید فعلی با ظرفیت دریافت ۱۰ تن شیر در ساعت، به بهره‌برداری می‌رسد.

او در بازدید مدیریت شعب بانک ملت استان با اشاره به اینکه این پروژه در مرحله بتن‌ریزی و فوندانسیون است، افزود: اعتبار مورد نیاز این احداث بالغ ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین منابع پیش‌بینی می‌شود تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: افزایش صادرات، افزایش ظرفیت دریافت شیرخام، تکمیل زنجیره تولید شرکت، ایجاد ارزش افزوده و سودآوری از اهداف این پروژه است و علاوه بر این، با راه اندازی این مجموعه، برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید:

رشد سود پگاه آذربایجان غربی در سال ۹۹


قریشی اضافه کرد: پگاه ارومیه یکی از مجموعه‌های پیشرو در زمینه تولید و تامین انواع محصولات لبنی مورد نیاز استان است، افزود: تولید انواع شیرخشک کم‌چرب و پرچرب و پودرهای پروتئین، خامه و آب پنیر، از جمله محصولات تولیدی این کارخانه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مونسی مدیریت شعب بانک ملت استان نیز بر آمادگی بانک ملت در جهت افزایش همکاری با شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی تاکید کرد.

کد خبر 439200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =