مدیرعامل گل‌گهر از روند رو به رشد " کگل " خبر داد

مدیر عامل گل گهر گفت: چکیده تجربه سه شرکت ومعادن، کگل، کچاد در تجلی جمع می شود.

صدای بورس- محبوبه‌ قرمزچشمه؛ برای نخستین بار در کشور، شرکت‌های پروژه محور با مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار توانستند از بدو فعالیت خود وارد بورس و فرابورس شوند. ۱۷ درصد از این افزایش سرمایه متعلق به سه غول معدنی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و ۵۱ درصد متعلق به شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات است؛ ۱۵ درصد از این افزایش سرمایه در بورس از طریق سلب حق تقدم سهامداران عرضه خواهد شد.

کگل خوش آتیه است

ایمان عتیقی، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ارتباط با رشد سهام کگل از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون گفت: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر طرح‌های توسعه‌ای بسیاری دارد، به واسطه این برنامه‌ها و با توجه به چشم انداز ۱۰ ساله ای که در تمام ابعاد تولیدی، پشتیبانی و زیرساختی این شرکت تعریف شده بازار سرمایه استقبال خوبی از سهام کگل داشت و پیش بینی ما این است که با توجه به چشم انداز خوب اقتصادی و تیم حرفه ای گل گهر این روند مثبت در آینده ادامه دار باشد.

شرکت های خوشنام پشتیبان شرکت تجلی توسعه معادن وفلزات

وی با اشاره به اینکه ۱۷ درصد سهام شرکت تجلی توسعه معادن وفلزات از آن گل گهر است، بیان کرد: یکی از مزیت های شرکت تجلی نسبت به شرکت های بورسی و فرابورسی این است که سهامداران اصلی آن صنایع خوشنام و قوی صنعت هستند و این موضوع به تبع، بر شرکت تجلی توسعه معادن وفلزات تاثیر مستقیم می گذارد.

مدیرعامل گل‌گهر از روند رو به رشد " کگل " خبر داد
مدیران تجلی به شکل جدی به دنبال اکتشافات نیز هستند، که جزء اتفاقات
و دستاوردهای خوب شرکت تجلی خواهد بود.

تجلی از تجربه سه شرکت استفاده می کند

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که نگاه شما نسبت به سبد فعالیت اقتصادی تجلی چیست، تصریح کرد: شرکت تجلی به عنوان یک شرکت نوپا، از تجربه سه شرکت در حوزه معدن و صنایع معدنی استفاده می کند و زنجیره تولید فولاد از جمله کنستانتره و آهن اسفنجی را در محصولات خود دیده است، همچنین زیرساخت هایی همچون ریل و جاده را در برنامه های خود دارد که نشان دهنده علم کامل این شرکت نسبت به فولاد، معدن و زیرساخت هاست. وی افزود: مدیران تجلی به شکل جدی به دنبال اکتشافات نیز هستند که جزو اتفاقات و دستاوردهای خوب شرکت تجلی خواهد بود.

۳ پرسش اساسی مورد توجه بازار سرمایه

عتیقی در ارتباط با رویکرد بازار سرمایه نسبت به شرکت تجلی گفت: در حدود ۲۵ موضوع در پیش بینی بازار سرمایه و برآورد شرکت‌های بورسی تاثیرگذار است، پرسش‌هایی همچون سهامداران شرکت چه کسانی هستند؟ پروژه‌های شرکت‌ها از چه جنسی است و حمایت آینده از این شرکت چگونه خواهدبود؛ از جمله مهمترین این پرسش هاست، باتوجه به آن که شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات حوزه فعالیت خود را معدن، فولاد و زیر ساخت دیده و سهامداران آن شرکت هایی همچون گل گهر، چادرملو و توسعه معاون و فلزات معادن است، طبیعتا در بازار سرمایه امنیتی را برای کسانی که می خواهند در این عرصه وارد شوند، ایجاد می کند.

گل گهر از تجلی حمایت می کند

عتیقی در یخش دیگری از سخنان خود گفت: کسب سود از بازار سرمایه ۲۰ درصد از انگیزه خرید سهام بورسی است، ۸۰ درصد مرتبط با رشد سهام است بنابراین اگر امروز گل گهر از تجلی حمایت می کند به این دلیل است که هرچقدر قیمت سهام تجلی رشد کند تاثیر آن بر قیمت اموال گل گهر بیشتر می شود. در واقع «ومعادن»، «کگل» و «کچاد» نماد سه شرکت عظیم بورسی هستند که پشت هر شرکتی قرار بگیرند، آن شرکت را به جلو می برند هم اکنون نیز چرخ های قوی هستند که خودروی تجلی را جلو می برند. وی افزود: تکمیل زنجیره فولاد از جمله برنامه های تجلی است که چکیده تجربه سه شرکت (ومعادن، کگل، کچاد ) در این شرکت جمع می شود.

کد خبر 439054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =