کارکنان فولاد هرمزگان واکسینه شدند

طرح واکسیناسیون کارکنان شاغل در فولاد هرمزگان در محل مسجد امام حسین (ع) این شرکت انجام شد.

رضا صفریان، مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان در این خصوص گفت‌: از ابتدای توزیع واکسن در کشور و با توجه به دغدغه مدیرعامل شرکت موضوع انجام واکسیناسیون کارکنان در دستور کار قرار گرفت .

صفریان با اشاره به لزوم تکریم نیروی انسانی و سلامت کارکنان اظهار داشت: با پیگیری های مدیر عامل محترم و در راستای سلامت و رضایت کارکنان و همکاری اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان هرمزگان واکسیناسیون کارکنانی که در نوبت اول واکسن را دریافت نکرده‌اند از روز دوشنبه در محل مسجد امام حسین(ع) این شرکت آغاز شد و بیش از ۶۰۰ نفر از همکاران در این طرح واکسن را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید:


وی ضمن اشاره به اقدامات فولاد هرمزگان در مسئولیت های اجتماعی و تعاملاتی این شرکت در طول همه گیری کرونا با مراکز بهداشتی و اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان اظهار داشت: مسئولین سلامت هرمزگان نیز از این حمایت ها به گونه ای قدردانی نموده و پس از ورود واکسن به استان هرمزگان ، فولاد هرمزگان تنها شرکتی در این منطقه بوده که طرح واکسیناسیون کارکنان خود را در محل شرکت انجام داد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد .

به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان، وی اظهار امیدواری کرد که با توزیع واکسن در جامعه، شاهد کاهش مبتلایان به کرونا باشیم .

کد خبر 439015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =