۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
قیمت سیمان پایین آمد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

به گزارش صدای بورس، سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استانی با موضوع بررسی مسایل مرتبط با صنعت سیمان، افزود: همه فعالان صنعت سیمان مکلف به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات خرید و فروش در سامانه «افق» هستند.

وی با بیان اینکه موضوع سیمان در قالب یک برنامه سه‌ماهه به‌صورت مداوم رصد و پایش خواهد شد، اضافه‌کرد: قیمت سیمان در بورس با اجرای این برنامه متعادل شد و قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.


بیشتر بخوانید:


وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه‌داد: قیمت سیمان به صورت پاکتی به زیر ۲۵ هزار تومان رسید و قیمت سیمان فله هم نزدیک به ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر شد.

فاطمی‌امین با بیان اینکه به‌صورت کلان برای تعدیل قیمت سیمان به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم، تصریح‌کرد: استان‌ها باید بیشتر از این پای کار بیایند و کار به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه عرضه سیمان در بورس تجربه خوبی بوده است، گفت: کارها باید با جدیت هر چه بیشتر دنبال شود و انتظار می‌رود همه پروژه‌ها از جمله ۱۹ پروژه نظام توزیع و پوشش کالا در سامانه با قدرت ادامه یابد.

کد خبر 438800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =