۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
بسته تور مرگ ۵۰۰۰ دلار  + جزئیات

هنوز آتش تغییرات در افغانستان سرد نشده که موضوع جدیدی به عنوان انگیزه سفر مطرح شده و قرار است با محوریت آن تورهایی برگزار شود.

این تور ویژه که قرار است برای بازدید طالبان در افغانستان تدارک دیده شود، توسط یک شرکت روسی برگزار می‌شود.

ماجرا از این قرار بوده که یکی از مشتریان ثابت و وفادار «گالینا جدارنووا» (از اپراتورهای گردشگری کرسنویاسک) گفته می‌خواهم به افغانستان بروم و به همین منظور این شرکت گردشگری بررسی‌هایی انجام می‌دهد و تصمیم می‌گیرد تور ویژه‌ای برای بازدید از افغانستان در آفرهای ویژه شرکتش بگنجاند. بدون شک تغییرات افغانستان حس کنجکاوی را در مردم برانگیخته و افرادی با علایق خاص بسیار مشتاق دیدن شرایط جدید افغانستان به ویژه طالبان هستند!


بیشتر بخوانید:


روسیه این تور ویژه‌اش را ۳۵۰ هزار روبل (معادل با ۵ هزار دلار) قیمت‌گذاری کرده و قرار است طی ۱۰ روز از مناطق زیر نظر طالبان در افغانستان بازدید شود.

با توجه به اینکه از روسیه پرواز مستقیمی به کابل وجود ندارد، نیاز به توقف در یکی از کشورهای منطقه است. برای این پرواز، گفته شده در استانبول ترکیه توقف انجام می‌شود و از آنجا به کابل می‌روند و از لحظه خروج از روسیه تا رسیدن به کابل حدودا ۳۵ ساعت طول می‌کشد.

سخن آخر

به گزارش لست سکند، شاید اگر تور ۵۰۰۰ دلاری بازدید از طالبان موفق برگزار شود، کشورهای دیگر هم این شرایط را موقعیت مناسبی برای برگزاری تورهای ویژه افغانستان ببینند. البته پیش از این هم گردشگری سیاه با هدف نشان دادن جنگ و اتفاقات ناراحت‌کننده در دنیا برگزار میشد امّا این تورهای افغانستان بیشتر به منظور دیدن شرایط جدید افغانستان با حکمرانی طالبان است و صرفا به دیدن بازمانده‌های جنگ ختم نمی‌شود.

کد خبر 438791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =