«ما می‌توانیم» موجب عقب‌نشینی دشمن شده است

همانگونه که در حوزه نظامی و موشکی شعار ما می توانیم محقق و موجب عقب‌نشینی دشمن شده است ، در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق بخشیم.

عطالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان مطالب بالا در بازدید از بخش LF واحد فولاد سازی این شرکت و دیدار با کارکنان این بخش باور و دنبال کردن شعار ما می توانیم که از جانب رهبر معظم انقلاب عنوان شد را یک وظیفه دانست و گفت : همانگونه که در حوزه نظامی و موشکی شعار ما می توانیم محقق و موجب عقب‌نشینی دشمن شده است‌، در حوزه صنعت نیز می‌توانیم به این رشد و بالندگی برسیم و شعار ما می‌توانیم را تحقق ببخشیم .

وی تاکید کرد در فولاد هرمزگان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت ایران، با همدلی و همراهی یکدیگر ما می توانیم را تحقق می بخشیم.

معروفخانی در این بازدید با تاکید بر اعتماد و توجه به جوانان و نیروهای متخصص بومی گفت : همانگونه که در آغاز کار و پیش از این عنوان شد تحول و توسعه از اهداف اصلی ما در فولاد هرمزگان است که در دولت مردمی به جد پیگیر آن خواهیم بود. وی ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات قطعی برق، و با برنامه ریزی مدیران و همدلی و همکاری و سعی مضاعف کارکنان، این شرکت شاهد ثبت رکوردهای جدید تولید بوده و بتواند میزان تولید از دست رفته را جبران نماید.


بیشتر بخوانید:

حیات شرکت ها و سازمان ها به توسعه آنها بستگی دارد


مدیرعامل فولاد هرمزگان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در رضایتمندی کارکنان گفت: در بحث درمان و پزشکی برای همه کارکنان امانی و پیمانی شرایط بسیار خوبی را ایجاد کردیم ، صندوق درمان و بیمه تکمیلی از این جمله است. مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: ‌ تلاش ما این است با انجام طرح‌های توسعه و به ثمر نشستن این طرح‌ها و قطعاً سوددهی بیشتر بتوانیم اقدامات بیشتری را در جهت تکریم و رضایتمندی کارکنان تلاشگر و متعهد فولاد هرمزگان انجام دهیم.

کد خبر 438704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =