داستان یک عرضه متفاوت/ " توسن " ترکیبی می زند

سهام شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین توسط سهامدار عمده به روش ترکیبی و در دو مرحله عرضه می‌شود .

به گزارش صدای بورس ؛ با توجه به پذیرش سهام شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین در بازار اول فرابورس، سهام این شرکت توسط سهامدار عمده آن به روش ترکیبی و در دو مرحله، عرضه می شود.

تعداد کل سهام شرکت ۲,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم و تعداد کل سهام قابل عرضه ۲۰۴,۰۰۰,۰۰۰ سهم معادل ۱۰ درصد از کل سهام شرکت است که به ترتیب متعهد عرضه، مشاور عرضه، متعهد خرید و بازارگردان، شرکت سرمایه گذاران فناوری تک وستا، شرکت کارگزاری بانک ملی ایران و شرکت گروه خدمات بازار سرمایه کاریزما به میزان حداکثر ۱۲۲,۴۰۰,۰۰۰ سهم و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سهم آشنا یکم است

کل تعداد سهام قابل عرضه به عموم مردم در عرضه اولیه توسن برابر ۱۰۲ میلیون سهم است که با فرض حداقل ۲/۶ میلیون نفر شرکت کننده و حداکثر ۳ میلیون نفر ، در این عرضه اولیه به هر کد حداقل ۳۴ و حداکثر ۴۰ سهم تعلق می گیرد با این حساب ، مبلغ تقریبی مورد نیاز عرضه اولیه بین ۲۶تا ۳۰ هزار تومان است .

روند عرضه به چه ترتیب است؟!

این عرضه در دو مرحله انجام می‌شود؛ اول، عرضه به سرمایه‌گذاران واجد شرایط به روش ثبت سفارش است. تعداد سهام قابل عرضه ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم معادل ۵ درصد از کل سهام شرکت، در تاریخ ۲۴ شهریور سفارش گیری و حداکثر تعداد سهام قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم ، قیمت ارزشگذاری ۱۷,۸۹۰ ریال و قیمت مبنا ۶,۹۳۷ ریال و دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۶,۲۴۴ ریال تا مبلغ ۷,۶۳۰ ریال عرضه می شود .

در این مرحله به استناد تبصره ۴ ماده ۳ دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران، ارسال سفارش صرفاً از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک امکانپذیر و همچنین بر اساس ماده ۶ مکرر ۳ دستورالعمل مورد اشاره پنجاه درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط، تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه ندارد .

همچنین در مرحله دوم، عرضه به سایر سرمایه گذاران به روش قیمت ثابت که با مشخصات حداقل تعداد سهام قابل عرضه ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم معادل ۵ درصد از کل سهام شرکت، در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ به قیمت ثابت ،حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۲۰۴ سهم و با قیمت کشف شده در مرحله اول عرضه می شود .

کد خبر 438570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =