مرکز مالی ایران دوره های آموزشی برگزار می کند

موحد گفت: مرکز مالی ایران دوره های آموزشی جایگاه های شغلی بازارهای مالی با تاییدیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را  برگزار می‌کند.

به گزارش صدای بورس، سجاد موحد، مدیر عامل مرکز مالی ایران گفت: این مرکز با توجه به استقبال چشمگیر مردم از بازار سرمایه کشور و به تبع آن نیاز به کارشناسان خبره مالی و همچنین در راستای گسترش فعالیت ها و ارائه آموزش های حرفه ای به ذینفعان خود نسبت به دریافت مجوز فنی و حرفه ای شماره ۱۴۵۰۰۴/۱/۷/۰۰ تاریخ ۰۲/۰۶/۱۴۰۰ اقدام کرده است.

سجاد موحد افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و نظر به تجربه و ظرفیت مرکز مالی ایران با بهره‌مندی از شورای علمی راهبری با حضور نمایندگانی از بازارهای مالی(بورس، بانک، بیمه)، بیش از ۱۵۰ استاد متخصص در حوزه بازار های مالی، بهره مندی از شبکه نمایندگان در کشور و همچنین مجوز این مرکز از هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص آموزش بازار سرمایه، این مرکز موفق به اخذ مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شد.


بیشتر بخوانید:

مظنه قیمت خودرو این هفته چند؟


وی توضیح داد: در حال حاضر دوره های آموزشی مهارت محور با نام بورس تلنت در مرکز مالی ایران در حال برگزاری است که در این دوره ها تلاش شده است کارشناسانی زبده به بازار معرفی شوند تا ضمن افزایش شفافیت در بازارهای مالی به افزایش بهره وری و کارایی نیز در نهاد های مالی کمک شود. در حال حاضر دوره های آموزشی از جمله کارشناس حسابداری صندوق های سرمایه گذاری و کارگزاری، مدیر صندوق، مدیر پرتفوی، کارشناس ارتباط با مشتریان و... در این مرکز برگزار شده است که به زودی دوره های آموزشی جایگاه شغلی جدید نیز جهت استفاده علاقه مندان اطلاع رسانی خواهد شد.

موحد اضافه کرد: همچنین بر اساس تفاهم نامه های امضا شده فیمابین مرکز مالی ایران و نهادهای علمی از جمله انجمن های علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مراکز دانشگاهی، مدارک آموزشی این مرکز مورد تایید علمی این مراکز قرار گرفته است و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی گواهینامه های آموزشی صادر شده از این مرکز از مزیت ترجمه رسمی نیز برخوردار شده است و متقاضیان می توانند در صورت نیاز نسبت به ترجمه رسمی مدارک دریافتی خود در دارالترجمه های رسمی کشور اقدام نمایند.

سجاد موحد در پایان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی این مرکز و نظر به حفظ محیط زیست و درختان و همچنین در جهت افزایش اعتبار مدارک آموزشی، تمامی گواهینامه های این مرکز از ابتدای شهریور ماه به صورت دیجیتال صادر می شود و دانشپذیران می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود در سایت مرکز مالی ایران نسبت به دریافت نسخه الکترونیکی اقدام نمایند و همچنین با توجه به سو استفاده هایی که از مدارک این مرکز در گذشته شده است، امکان استعلام آنلاین گواهینامه های صادر شده برای کارفرمایان و نهادهای مالی از طریق قسمت استعلام گواهینامه در سایت این مرکز در جهت تایید اصالت مدارک فراهم گردیده است.

کد خبر 438435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =