کدام گروه پیشروی بازارند؟ / پیش بینی بازار ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

بازار سهام هفته گذشته روندی تقریبا متعادل و مایل به صعود داشت که عمدتا به پشتوانه سهام کوچک و متوسط بود و اکثر شرکت های بزرگ ثبات قیمتی را تجربه کردند.

صدای بورس - مژده ابراهیمی؛ در هفته گذشته شاخص کل تقریبا بدون بازدهی مثبت و منفی کار خود را به اتمام رساند در حالی که شاخص هموزن بازدهی ۲درصدی را به ثبت رساند. در این هفته شاهد دو عرضه اولیه شرکت های جهان فولاد سیرجان از زیرمجموعه های گل گهر و آریان کیمیا تک بودیم.

فرشید زرین کیا، مدیرعامل مشاورسرمایه گذاری خط ارزش ضمن نگاهی کوتاه به هفته گذشته گفت: در هفته آتی پیش بینی می شود با نزدیک شدن به انتهای شهریور ماه به طور سنتی به دلیل انتظارات ناشی از فرایند تسویه مالی اعتبارات برخی از کارگزاران، سبب عدم افزایش حجم معاملات باشیم.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: همچنین سرمایه گذاران اخبار مرتبط با موضوع مذاکرات هسته ای را به دقت دنبال خواهند کرد. در کنار این موضوع عدم استقبال از عرضه های اوراق دولتی در سه نوبت قبلی، سبب شده انتظارات افزایش نرخ سود این اوراق در ادامه تا پایان سال پررنگ شود.

مدیرعامل مشاورسرمایه گذاری خط ارزش تصریح کرد: در مجموع پیش بینی می شود هفته آینده روند بازار سهام با پیش‌رویی تک سهم‌ها در گروه های مختلف همراه باشد، تحرکات متعادل و خنثی را برای شاخص شاهد خواهیم بود ضمن آنکه اکثر سهام بزرگ با رسیدن به مرزهای حمایتی از دیدگاه تکنیکال، مجددا مورد استقبال قرار گیرند.

کد خبر 438339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    باید نوسان برداشته بشه و سهامی ک میخریم تا شیش ماه حق فروش نداشته باشیم فولاد شستا وبانک شپنا شگویا فملی بانک دی عالیه عزیزان