۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان توسط تامین سرمایه ملت ارزش گذاری و ارزش هر سهم شرکت معادل ۳۲،۳۹۲ ریال برآورد شده است .

به گزارش صدای بورس؛ ارزش گذاری " کیمیا تک"بر اساس اطلاعات صورت های مالی پنج سال گذشته و اطلاعات تولید وفروش بهای تمام شده دریافتی از شرکت و صورت مالی حسابرسی شده سال ۱۳۹۹ توسط تامین سرمایه ملت انجام شد.

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک درتاریخ ۱۱ شهریورماه ۱۳۸۱ با شماره ۱۹۱۵۸۱ و سرمایه صدمیلیون ریال در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسیده است .

موضوع فعالیت اصلی این شرکت براساس اساسنامه، تولید، توزیع، خرید ،فروش، واردات و صادرات مواد و کلیه محصولات و فرآورده های دارویی، ارایشی و بهداشتی، شیمیایی و مکمل های غذایی و تجهیزات وابسته و اجرای طرح های تحقیقاتی پژوهشی توسعه به طور مستقیم و یا از طریق اشخاص در ارتباط با کلیه ترکیبات دارویی شیمیایی و بیولوژیکی و بیوتکنولوژی ؛ گیاهی و مکمل های غذایی، آرایشی و بهداشتی، داروهای دامی وانسانی، واردات و صادرات ماشین آلات و ادوات مرتبط با صنایع دارویی ، اخذ نمایندگی از کمپانی های تولیدی تحقیقاتی و یا تامین کننده مواد اولیه ومحصولات دارویی وسایر عملیات تولیدی، تجاری و بازرگانی مربوط به حوزه دارو و مکمل های غذایی، تولید، توزیع ،خرید وفروش ،واردات و صادرات مواد اولیه و کلی محصولات و فراورده های تجهیزات پزشکی و ملزومات دارویی است .

سرمایه ثبتی شرکت در حال حاضر مبلغ ۱،۵۰۰میلیارد ریال است که گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸/۷ درصد مالکیت ، بیشترین درصد سهامداری را دارد همچنین افزایش سرمایه شرکت از ۵۰۰ میلیارد ریال به ۱/۵۰۰ میلیارد ریال درتاریخ ۱۳۹۹/۸/۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است .

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "
ترکیب سهامداران فعلی

خلاصه صورت وضعیت مالی این شرکت در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ و۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به شرح زیر است .

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "

صورت سود وزیان شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹ و منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به شرح زیر است.

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "

بنابراین گزارش نرخ فروش هر محصول برای سال ۱۴۰۰، برای پنج ماه ابتدایی سال براساس میانگین نرخ های محقق شده فروش براساس گزارش فعالیت ماهانه شرکت طی چهار ماه ابتدایی سال و برای ۷ ماه بعدی سال بنا بر مصوبه انجمن ارایشی، بهداشتی و شوینده ایران با ۲۰ درصد رشد نسبت به ماه پایانی محقق شده تیرماه مشخص شده است .

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "
جدول ارزش نهایی هر سهم شرکت

روند تغییرات سرمایه ثبت شده شرکت دارویی، ارایشی وبهداشتی آریان تک در تصویر زیر قابل مشاهده است.

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "

صورت وضعیت سود وزیان تاریخی شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی این شرکت به شرح بالا است .

نگاهی به ارزشگذاری  " کیمیاتک "

بنا بر ارزشگذاری انجام شده ارزش هر سهم شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان تک معادل ۳۲،۳۹۲ ریال برآورد شده است .

کد خبر 438124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =