۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
فروش خوب «مبین» در مردادماه

عملکرد پتروشیمی مبین منتشر و طبق آن در مرداد فروش ۱۳۳ میلیون متر مکعب اکسیژن،  ۲۱۲ هزار مگاوات ساعت برق و ۹۹۲ هزار تن بخار گزارش شده است.

به گزارش صدای بورس، پتروشیمی مبین در سال ۹۹ به طور متوسط ماهانه درآمد ۱۰۲۱ میلیارد تومانی داشته است. درآمد شرکت در چهارماه ابتدای سال ۴۶۹۹ میلیارد تومان گزارش شده که نشان دهنده میانگین ۱۱۷۴ میلیاردی است.

مبین در مرداد ۱۳۶۰ میلیارد تومان درآمد داشته است. فروش شرکت بدون در نظر گرفتن گاز خوراک و سوخت (که ارزش افزوده ی کمتر و نقش اندکی در سودسازی شرکت دارد) در مرداد ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است. نمودار فوق بر این اساس تهیه شده است.

مقدار تولید ماهانه اکسیژن شرکت به طور میانگین ۱۳۶ میلیون متر مکعب بوده و این رقم در تیر ۱۳۳ میلیون است. مقدار تولید برق نیز ۳۸۶ هزار مگاوات ساعت گزارش شده، که بیش از میانگین تولید ماهانه است. محصول بخار دیگر محصول سود ساز شرکت، در این ماه با ۱۰۴۴ هزار تن، بالاتر از تولید ماهانه این محصول یعنی ۹۶۵ هزار واحد است.

در مرداد فروش ۱۳۳ میلیون متر مکعب اکسیژن، ۲۱۲ هزار مگاوات ساعت برق و ۹۹۲ هزار تن بخار گزارش شده است. میانگین فروش ماهانه هر یک از محصولات یاد شده به ترتیب ۱۳۶ میلیون، ۱۸۸ هزار و ۹۰۵ هزار بوده است.


فروش خوب «مبین» در مردادماه

کد خبر 437811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =