خوش اقبالان و بداقبالان امروز بازار چه گروه هایی بودند؟

امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، بیسکویت گرجی و کاشی و سرامیک حافظ در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری هامون صبا، تولید ژلاتین کپسول ایران و تولید ژلاتین کپسول ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش صدای بورس، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴۹ هزار و ۴۰۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۲۳هزار و ۹۹۷واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۱۲میلیارد و ۸۶۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۱۶۷میلیارد تومان در بیش از ۹۷۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، بیسکویت گرجی و کاشی و سرامیک حافظ بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان کردستان، سرمایه‌گذاری توکا فولاد و گروه سرمایه‌گذاری صنعتی ایران بیشترین افت را تجربه کردند.


بیشتر بخوانید:


این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۴ میلیارد و ۱۷میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰هزار و ۶۲میلیارد تومان در ۶۴۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۹۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۱۱۱واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری هامون صبا، تولید ژلاتین کپسول ایران و تولید ژلاتین کپسول ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن، فرابورس ایران و مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

کد خبر 437756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =